شناسهٔ خبر: 42754088 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تمدید مهلت آثار به بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر دانشگاهی

مهلت ارسال آثار به بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر دانشگاهی تمدید شد. این بخش از جشنواره، در دو مرحله نمایشنامه‌نویسی و خوانش نمایشنامه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرصت ارسال آثار در بخش نمایشنامه‌نویسی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران تا ۱۵ مهر تمدید شد.

دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با هدف حمایت از تالیف‌های دانشجویی و شناسایی استعدادهای جوان در حوزه نمایشنامه‌نویسی و نیز بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های خوانش آن، این بخش را در دو مرحله نمایشنامه‌نویسی و خوانش نمایشنامه برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این بخش می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره، فرم مربوطه را تکمیل و آثار خود را بارگذاری کنند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سیدمجتبی جدی و به همت اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی شامل «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، «نمایشنامه‌نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظرزاده کرمانی)»، «ترجمه»، «رادیو تئاتر»، «ماکت صحنه، عکس، پوستر»، و در بخش غیر رقابتی «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «اساتید»، «بین‌الملل»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

نظر شما