شناسهٔ خبر: 42748187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی آورده‌ای جز نفرت برای حاکمان این دولت‌ها ندارد

خبرگزاری میزان-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی آورده‌ای جز نفرت برای حاکمان این دولت‌ها ندارد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – ابوالفضل عمویی با اشاره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستور بررسی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت‌های امارات و بحرین برگزار شد.

وی تاکید کرد: خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران، ناصر ابوشریف رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی در تهران، صلاح فحص نماینده جنبش اسلامی امل و عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران به عنوان میهمان در این جلسه حاضر شدند.

وی توضیح داد: در این جلسه نمایندگان گروه مقاومت تحلیل خود را نسبت به تحولات رخ داده در کشور‌های حاشیه خلیج فارس و همینطور فشار آمریکایی‌ها برای عادی سازی روابط این کشور‌ها با رژیم صهیونیستی ارائه کردند. همچنین در این جلسه نمایندگان گروه‌های مقاومت ضمن تقبیح روند عادی سازی تاکید کردند که در بین ملت‌های منطقه حرکت رخ داده از سوی دولت‌های امارات و بحرین پذیرفته شده نیست و جز نفرت آورده‌ای برای حاکمان این دولت‌ها ندارد.

عمویی بیان داشت: همچنین نمایندگان گروه‌های مقاومت تاکید کردند که این تلاش‌ها مبتنی بر نیاز‌های نتانیاهو و ترامپ در سیاست داخلی در بحث انتخابات بوده و متاسفانه دولت‌های امارات و بحرین وارد مسیر غلطی شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرو: در این جلسه راهکار حل موضوع فلسطین، مقاومت و وحدت جریان‌های مقاومت اعلام شد.

وی بیان داشت: نمایندگان گروه‌های مقاومت بر ضرورت وحدت بین نیرو‌های مقاومت و همکاری بین آن‌ها تاکید کردند و دستاورد‌های حاصل از این وحدت را معرفی کردند.

عمویی بیان داشت: همچنین نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اعلام حمایت و همبستگی با مردم فلسطین بر پیگیری با اولویت موضوع فلسطین و آرمان و آزادسازی قدس شریف تاکید داشته و بار دیگر حمایت مجلس شورای اسلامی از جریان‌های مقاومت را اعلام کردند.

عمویی در پایان گفت: در بخش دوم جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سایر بند‌های طرح تاسیس سازمان پدافند غیر عامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان – ابوالفضل عمویی با اشاره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستور بررسی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت‌های امارات و بحرین برگزار شد.

نظر شما