شناسهٔ خبر: 42746101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

هماهنگ ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گزارشگر بازی استقلال – الشرطه مشخص شد فدراسیون فوتبال| ماجدی: پرسش و پاسخ ها با ونگر، فرازهای تازه از فلسفه نوین مربیگری را عیان ساخت پرسپولیس| پنجعلی: پول برانکو را بدهید و شخصیت باشگاه را حفظ کنید!

صاحب‌خبر -

شفقنا _ پرسپولیس با توجه به اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم همچنان روند خوب خود را حفظ کرده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، در بین تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس  تنها تیمی است که روند خوب خود را حفظ کرده است. هماهنگی بازیکنان جدید با تیم یکی از نکات جالبی است که در این تیم به راحتی می توان به آن پی برد. خرید های پرسپولیس در اولین بازیهای رسمی خود آن هم در جام باشگاههای آسیا عملکرد خوبی داشته اند و معلوم است که با شناخت کافی این کار انجام شده است. بازیکنانی که آنچنان هم معروف نبوده اند اما کاملا در خدمت تیم بازی می کنند. گل محمدی در زمان کمی که این بازیکنان را در اختیار داشت وظایف هر یک از آنها را به خوبی مشخص کرده است.

نکته جالب در این تیم  بدون شک نیمکت نشینی رادوشویچ است دروازه بانی که قبلا زیر سایه بیرانوند بود و با جدایی آن می توانست به دروازه بان ثابت پرسپولیس تبدیل شود اما با نمایش ضعیفی که در بازیهای اخیر از خود نشان داد حالا باید با حامد لک رقابت کند، دروازه بانی که در ۲ بازی اخیر در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت. یکی از بازیکنان جدید تیم که در فصل قبل که در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود بالاخره به این تیم پیوست و در همین ۲ بازی نشان داد که مهاجم خطرناکی است و در هر لحظه امکان گلزنی این بازیکن وجود دارد و خیال گل محمدی را از بابت خط حمله راحت کرده است. سرلک هم در میانه میدان بازیکن پرتلاش و در خدمت تیم نشان داده است بازیکنی که در بازیهای آینده خیلی به کمک پرسپولیس خواهد آمد.
پرسپولیس اگر بتواند روند خوب خود را مقابل الدحیل هم ادامه دهد شاید بتواند بار دیگر به بازی فینال لیگ قهرمانان برسد و این بار با تجربه ای که در این بازیها دارد به قهرمانی این مسابقات برسد.

خبرهای داغ دیگر:

گزارشگر بازی استقلال – الشرطه مشخص شد

فدراسیون فوتبال| ماجدی: پرسش و پاسخ ها با ونگر، فرازهای تازه از فلسفه نوین مربیگری را عیان ساخت

پرسپولیس| پنجعلی: پول برانکو را بدهید و شخصیت باشگاه را حفظ کنید!

 

نظر شما