شناسهٔ خبر: 4273934 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چگونه یک روز پرانرژی داشته باشیم؟

باشگاه خبرنگاران

شروع یک روز پر انرژی می تواند به شما در داشتن روزی بسیار عالی در محل کار بسیار کمک کند اما برای اینکه به این روز بسیار عالی برسید باید نکاتی را نیز رعایت کنید.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، فرض کنید هنگام صبح از خواب بلند شده اید ولی اصلا توان رفتن به محل کار را ندارید و یا اینکه بعد از رسیدن به محل قراری که دارید تماما در حال چرت زدن هستید. این اتفاقات باعث می شود که لطمه هایی از نظر شخصیتی و شغلی به شما وارد شود اما اگر تعدادی نکته ساده را رعایت کنید می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید.

*خواب تمیز داشته باشید
 
داشتن یک خواب تمیز و راحت می تواند نوید بخش یک روز بسیار عالی باشد. نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید قبل از خواب رعایت کنید اما متخصصان به دو نکته تاکید بیشتری دارند. قبل از خواب کم غذا خوردن می تواند بسیار مهم باشد و همچنین قبل از اینکه وارد تخت خواب شوید بینی خودتان را خالی کنید. نزدیک به 70 درصد از افرادی که شب ها بینی خودشان را خالی می کنند خواب راحت تری دارند.

*صبحانه عالی داشته باشید

بعد از یک خواب خوب، صبحانه می تواند انرژی لازم برای کل روز را وارد بدن شما کند. اگر هر روز یکسری مواد غذایی تکراری را می خورید از فردا چیز جدیدی را برای صبحانه امتحان کنید شاید انرژی بیشتری برای شما فراهم کند و بتوانید روز بسیار سرحال تری را داشته باشید.

*بدنتان را آب بندی کنید

آب ماده حیات است و هیچکس را پیدا نمی کنید که بخواهد با این جمله مخالفت داشته باشد. این جمله می تواند دلیلی برای استفاده از آب باشد. همیشه یک شیشه یا لیوان آب روی میزتان داشته باشید و هر چه بیشتر از آب استفاده کنید. بدنتان باید اب لازم برای فعالیت های خودش داشته باشد و همچنین آب فواید جانبی بسیار زیادی هم دارد. یکی از کوچکترین آن ها کمتر کردن بوی دهان است که خودش می تواند در روابط اجتماعی شما اثر بخش باشد.

*ناهار را زیاد نخورید

هنگام ناهار به خاطر فشار کاری صبح، بسیاری از کارمندان به دنبال خوردن ناهار هستند و در این موقع نیز میزان بسیار زیادی از مواد را می خورند. این باعث می شود تا بعد از ناهار حس خواب آلودگی بدی به شما وارد شود و شما از انجام کارهای خودتان باز بمانید. سعی کنید غذاهای کم با کالری بالا بخورید تا معدتان سنگین نباشد.

نظر شما