شناسهٔ خبر: 42737393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از کین پاس- از سون گل (ضربدر 4)؛

عجیب‌ترین همکاری تاریخ لیگ برتر پیش چشم گرت بیل! (عکس)

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام موفق شد چهار بار دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از شکست در هفته اول مقابل اورتون امروز برابر ساوتهمپتون به برتری 1-5 دست یافت و دو عنصر هجومی اسپرز نمایشی تاریخی ارائه دادند. سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام 4 بار دروازه حریف را باز کرد و هر 4 پاس گل توسط هری کین ارسال شد.همچنین مهاجم انگلیسی اسپرز موفق شد یک بار هم دروازه ساوتهمپتون را باز کند تا روز تاریخی خود را تکمیل کرده باشد.

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول بود که پاس مواج هری کین از سمت چپ به سون رسید و این بازیکن در زاویه ای نه چندان مناسب موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

 

 

 

اما در همان ابتدای نیمه دوم بود که این بار پاس عمقی هری کین باعث شد ستاره کره ای در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و سون با یک ضربه محکم گل دوم خودش را نیز به ثمر رساند.

 

 

 

این سناریو در دقیقه 64 یک بار دیگر تکرار شد و هری کین باز هم با ارسالی تماشایی باعث شد سون تک به تک شود و این بازیکن باز هم با ضربه ای دقیق خودش و تیمش را سه گله کرد.

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 74 این بار ارسال دقیق مهاجم اتگلیسی اسپرز در محوطه به سون رسید و او در زاویه ای متمایل به سمت چپ باز هم دروازه ساوتهمپتون را باز کرد تا روز تاریخی خود را تکمیل کرده باشد.

 

 

در دقیقه 82 این بار خود هری کین دست به کار شد و روی یک موقعیت ریباند و دروازه خالی موفق شد گل پنجم تیمش را وارد دروازه ساوتهمپتون کند.

 

 

حالا هری کین تبدیل به اولین بازیکن بعد از محمد صلاح در سال 2018 برابر واتفورد (4 گل و یک پاس کل) شده که در به ثمر رسیدن 5 گل نقش آفرینی می کند. البته هری کین در سال 2017 مقابل لستر نیز موفق به انجام چنین کاری شده بود. همچنین هری کین تبدیل به اولین بازیکن انگلیسی در تاریخ لیگ برتر شد که در یک مسابقه 4 پاس گل داده است. همچنین برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس هر 4 گل یک بازیکن روی پاس گل های یک بازیکن به ثمر رسیده است.

 

همچنین هری کین به ششمین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس پس از دنیس برکمپ 1999، آنتونیو ریس 2006، فابرگاس 2009، امانوئل آدبایور 2012 و سانتی کازورلا 2013 تبدیل شد که در یک بازی 4 پاس گل ارسال می کند.

نظر شما