شناسهٔ خبر: 42737094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارشناس مسایل سیاسی:

هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی رزمندگان و شهداست

حجت الاسلام عباسی، هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس،کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان سپاه ناحیه سامان گفت: ملت مسلمان ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس با اتکا به قدرت لایزال الهی و پیروی از ولایت فقیه به جهانیان نشان داد که با وجود تحمل فشارها و سختی‌ها و خسارتهای بر جای مانده از جنگ تحمیلی می‌توان در مقابل همه زورگویان جهان با همه توان و قدرت ایستاد و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام عباسی در ادامه گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ارزش نهادن به حماسه و ایثار و جانفشانی های رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

عباسی تصریح کرد:این هفته فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است و برنامه ریزی های این هفته با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به تحمیل جنگ 8ساله به ملت مسلمان ایران در بدو پیروزی انقلاب و شرایطی که مشکلات زیادی در عرصه های مختلف داشت، خاطر نشان کرد: علی رغم حمایت همه جانبه دشمنان و کشورهای دنیا از رژیم بعثی عراق و صدام در این جنگ نابرابر، استقامت و پایداری ملت بزرگ ما و عبور از این تهاجم عمومی با تبدیل تهدیدات به فرصت، کار بزرگی بود که هنوز هم زوایای پنهان بسیاری دارد و باید ناگفته های این دفاع مقدس را برای نسل های آینده بازگو کنیم.

عباسی  عنوان کرد: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم نمودند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.

وی گفت: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

 

نظر شما