شناسهٔ خبر: 42736984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو

عمرانی: پرسنل طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان ماه‌هاست حقوق نگرفته‌اند / اعتبار هست مدیریت نیست!

دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان گفت: کارگران و پرسنل طرح ۴۶ هزار هکتاری ماه‌هاست که حقوق دریافت نکرده‌اند و این اتفاق به دلیل عدم وجود پول نیس؛ت بلکه مشکل از شیوه مدیریتی مسئولان است.

صاحب‌خبر -

محمد جواد عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: روز شنبه هفته جاری، ۱۰۰ کشاورز سیستان و بلوچستان در برابر دفتر امام جمعه هیرمند به دلیل گذشت بیش از ۵ سال از نرسیدن حق سیلاب به این زمین داران تجمع کردند.

عمرانی گفت: پولی که از صندوق توسعه ملی برای طرح ۴۶ هزار هکتاری تخصیص یافت، مبلغ بسیار بالایی بود، اما هنوز شاهد این هستیم که این طرح به شکل کامل افتتاح نشده و تا کنون ۱۳ مرتبه به افتتاح رسیده است.

این فعال دانشجویی افزود: این اتفاقات به دلیل عدم وجود پول و اعتبار نیست بلکه مشکل از شیوه مدیریتی مسئولین است. کارگران طرح آبرسانی به دشت سیستان ماه‌ها از دریافت حقوق خود محروم هستند. با این حال مبلغ هنگفتی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی تاکید شد: بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در ۹ ماه گذشته در نظر داشت برنامه‌ای با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار کرده و در آن به مطالبه گری در خصوص این پرونده بپردازد که متاسفانه به دلیل عدم همراهی آقای محبتی، استاندار سیستان و بلوچستان دانشگاه برنامه را لغو کرد. کاش قبل از اینکه جریانات کارگری مثل هفت تپه برای امنیت نظام خللی ایجاد کند، مسئولین فکری به حال معیشت و حقوق کارگران بکنند.

نظر شما