شناسهٔ خبر: 42734911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رئیس جمهور عراق: اجرای عدالت، اساس ایجاد دولت مردمی پایدار است

صاحب‌خبر -

شفقنا- برهم صالح در دیدار با تعدادی از افسران امنیتی ضمن تقدیر از سرعت عمل آنان، تاکید کرد که اجرای عدالت در مواجه با جنایتکاران پیش شرط اساسی برای ساختن دولت مردمی پایدار است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از تقدم الاخباریه، برهم صالح، رئیس جمهور عراق امروز یک‌شنبه میزبان شماری از افسران امنیتی بود و تاکید کرد که اجرای عدالت برای جنایتکاران پیش نیاز اساسی ساختن دولت مردمی پایدار است.

دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد: برهم صالح در کاخ ریاست جمهوری میزبان شماری از افسران تیم امنیتی بود که عامل جنایت معروف به «جنایت منصور» که تمامی اعضای خانواده سه نفره را در بغداد به قتل رسانده بود، را دستگیر کردند.

برهم صالح در این دیدار از سرعت عمل نیروهای امنیتی و هماهنگی با اقلیم کردستان عراق در پیگرد مجرمان این جنایت و علل آن تا دستگیری فرد جنایتکار تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت منطقه منصور بغداد، جنایتی هولناک بود که افکار عمومی را به لرزه درآورد. باید عامل این جنایت قصاص شود و عدالت درباره وی اجرا شود تا درس عبرتی برای تمامی کسانی باشد که خود را برای انجام چنین جنایاتی آماده می کنند.

رئیس جمهور عراق در دیدار با افسران امنیتی بر اهمیت نقش نیروهای امنیتی در برقراری نظام و فراهم سازی امنیت و ثبات برای شهروندان تاکید کرد.

او همچنین بر حمایت کامل از دستگاه امنیتی و قضایی در پیدا کردن تمامی مجرمانی که دست به کشتار و آدم ربایی و سایر جنایت ها می زنند تاکید کرد چرا که این جنایات صلح و امنیت جامعه را هدف قرار می دهد.

رئیس جمهور عراق در این دیدار گزارش کاملی از جنایت مذکور را دریافت کرد و تقدیرنامه کتبی به اعضای تیم امنیتی دستگیر کننده عامل این جنایت اعطا کرد.

این خبر را در تقدم الاخباریه می توانید ببینید.

نظر شما