شناسهٔ خبر: 4273365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه صبای قم در گفت‌و‌گو با تسنیم:

باشگاه صبا با بازیکنان غایب در تمرین این تیم برخورد انضباطی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه مطالبات بازیکن صبا به زودی پرداخت می‌شود گفت: باشگاه صبا با بازیکنان غایب در تمرین این تیم برخورد انضباطی می‌کند.

صاحب‌خبر -

عباس جهان بینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با توجه به برخی مشکلات اداری و غیر مترقبه، نتوانستیم در موعد مقرر پیش از آغاز سال نو، مبالغ در نظر گرفته شده برای بازیکنان صبا را به آن‌ها پرداخت کنیم اما این اتفاق به زودی رخ می‌دهد.

وی افزود: گلایه من از برخی بازیکنان این است که به خاطر این موضوع نباید آرامش تیم را تحت تاثیر قرار می‌دادند و در تمرین غیبت می‌کردند البته باشگاه صبا پیش از این بار‌ها حق را به بازیکنان صبا داده و در صدد دلجویی از آن‌ها برآمده اما انتظار ما در چنین شرایطی از برخی بازیکنانمان متفاوت بود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: در نخستین جلسه تمرینی صبا در روز 6 فروردین تعدادی از بازیکنان صبا غایب بودند که پس از جلسه با مربیان تیم بر آن شدیم که به جز نفراتی که غیبت آن‌ها با هماهنگی قبلی بوده، با نفراتی که به دلیل نقد شدن چک آن‌ها در تمرین امروز حاضر نشوند برخورد شود.

جهان بینی بیان کرد: باشگاه صبا با بازیکنان غایب در تمرین این تیم برخورد انضباطی می‌کند و از این پس در مورد موارد انضباطی و مسائل مشابه موضع گیری قاطعی اتخاذ می‌کند و تصمیم گیری درباره نفرات غایب در کمیته انضباطی باشگاه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: باشگاه صبا مطالبات بازیکنی که در تمرین غیبت کند را پرداخت نمی‌کند و بازیکنان باید بدانند این مشکلات مالی در تمام باشگاه‌ها وجود دارد و فقط مختص صبا نیست و در دیرکردی کوتاه که به دلیل موانع اداری است نباید مجموعه را زیر سوال برد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: مشکلات مالی صبا در حال حل شدن است و فرآیند پرداخت بدهی باشگاه به بازیکنان در دست انجام است و این مشکل در اسرع وقت مرتفع می‌شود تا بازیکنان با آرامش خاطر به دنبال ارتقای جایگاه صبا در هفته‌های پیش رو باشند.

جهان بینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه صبا این است که صبا در پایان فصل در رتبه‌ای در خورشان و شخصیت صبا قرار بگیرد و مجموعه باشگاه صبا باید با درک مشکلات پیش رو با تلاش و همیاری به دنبال موفقیت تیم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما