شناسهٔ خبر: 4273312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با تسنیم:

حمله به یمن در راستای وفاداری عربستان به سیاست‌های غرب است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حمله ارتجاع عرب به‌سرکردگی رژیم عربستان سعودی به یمن به‌معنی وفاداری آنان به سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

صاحب‌خبر -

سردار عابدین خرّم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: همه‌ساله شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بر اساس حکمت و ضرورت کشور و انقلاب اسلامی تعیین می‌شود بنابراین نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی بیانگر این است که باید با سرلوحه قرار دادن اهداف انقلاب اسلامی به‌پشتوانه مردم در همه صحنه‌ها برای موفقیت دولت تلاش کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شعار سال انتخاب هوشمندانه‌ای از سوی مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی است و ضروری است ملت و دولت با هم‌افزایی و همبستگی ملی که نتیجه آن افزایش قدرت ملی است برای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال هم‌جهت باشند.

خرّم تصریح کرد: انتخاب چنین شعاری سبب می‌شود خدمت‌گزاران نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با انجام به‌موقع فرامین مقام معظم رهبری از گردنه‌های پیشِ‌روی نظام عبور کرده و به اهداف انقلاب سریعتر جامه عمل بپوشانند. دشمن با تبلیغات مسموم خود همگرایی دولت و ملت را نشانه رفته است.

وی گفت: همگرایی بین دولت و ملت در نظام اسلامی پیوسته وجود داشته است اما تبلیغات مسموم دشمنان همواره این همگرایی را نشانه رفته چرا که دشمن بی‌وقفه تلاش می‌کند با بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی و با اقدامات روانی مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند.

رصد به‌موقع تحرکات، دشمن را مأیوس کرده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ملت بزرگ ایران همواره برای مقابله با توطئه‌های خارجی همراه دولت و نظام بوده‌اند و امسال نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری برای یاری دولت در عرصه‌های داخلی و خارجی از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

خرّم تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را به‌موقع رصد و به ملت و دولت اعلام می‌کنند و انتخاب این شعار برای سال 94 نیز از همین نحوه مدیریت نشئت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: توطئه‌های دشمنان در دهه چهارم انقلاب اسلامی با عنوان دهه پیشرفت و عدالت اجتماعی ادامه دارد و دشمن در فاز جدید به‌ویژه در عرصه رسانه‌ای و عملیات روانی تلاش می‌کند تا ملت را نسبت به دولت و نظام دلسرد کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر ضرورت توجه آگاهانه به فرامین و منویات مقام معظم رهبری به‌عنوان سکاندار نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: باید متوجه اهداف و توطئه‌های دشمنان بوده و با تعقیب مسیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان با قدرت صف‌آرایی کنیم.

عربستان با حمله به یمن در پی تقویت رژیم غاصب اسرائیل است

خرّم درباره دلایل حمله رژیم عربستان سعودی به یمن نیز اظهار داشت: این حمله برای دفاع از اهداف رژیم غاصب اسرائیل صورت می‌گیرد و در واقع تقویت سیاست‌های جبهه استکبار جهانی و اسرائیل هدف اصلی این حمله است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: ملت یمن به‌دنبال عملی کردن اهداف دینی و ملی خود هستند و برای استقلال کشور خود تلاش می‌کنند بنابراین مسائل یمن یک موضوع کاملاً داخلی است اما سردمداران کشورهای مرتجع منطقه برای اثبات وفاداری خود به اسرائیل غاصب و آمریکا، این عملیات نظامی را علیه یمن آغاز کرده‌اند.

خرّم افزود: در این میان رسانه‌ها نیز باید با درک درست واقعیات و تحلیل واقع بینانه رخدادهای پیرامونی، دوست و دشمن را به‌موقع و به‌درستی تشخیص داده و با اطلاع رسانی دقیق برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام/ر*

نظر شما