شناسهٔ خبر: 42722420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

عملکرد عالی مهدی طارمی

لیورپول قهرمان

صاحب‌خبر -

 با آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو در نخستین دیدار خود موفق شد در ورزشگاه دراگو با نتیجه 3 بر یک از سد براگا عبور کند. در این دیدار مهدی طارمی بازیکن جدید پورتو درخشان ظاهر شد.

 

 

ستاره ایرانی پورتو و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال تنها یک دقیقه پس از حضور در زمین، نفوذ تند و تیزی از جناح راست زمین داشت که پس از ورود به محوطه جریمه براگا با خطای تورمنا، مدافع برزیلی حریف سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

 

الکس تلیس مدافع برزیلی پورتو پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را برخلاف جهت حرکت متئوس سنگربان براگا وارد دروازه این تیم کرد تا پورتو این دیدار را با نتیجه 3 بر یک برنده شود.

 

 

طارمی که در نخستین دیدار رسمی اش برای پورتو درخشان ظاهر شد، در فصل گذشته نیز موفق شده بود 7 بار برای تیم قبلی اش یعنی ریوه آ پنالتی بگیرد و در این زمینه در فصل گذشته لیگ پرتغال رکورددار شد.

اما درخشش طارمی در این بازی باعث بازتاب و واکنش های هواداران و کاربران فوتبال در فضای مجازی شد که زیر به برخی از آنها می پردازیم.

کاربری از پورتیمائو پرتغال نوشته است: البته طارمی به دنبال گرفتن پنالتی بود، این بهترین کار بود زیرا او در آن قسمت از زمین تنها بود. اما نیازی به غواصی (دایو یا تمارض) در استخرنداشت، حتی کمبود آن وجود داشت (طارمی پیاز داغ آن را می توانست بیشتر کند). ظاهراً طارمی مدافعان حریفان را بسیار عصبانی خواهد کرد.

 

 

 

کاربری به نام کارلا نوشته است: به حرکت توپ و حرکت بدنی که طارمی برای فریب مدافع انجام می دهد توجه کنید. بسیار هوشمندانه است

نظر شما