شناسهٔ خبر: 42721863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کمال کامیابی نیا این بار جانشین سرلک می شود؟

حامد وفائی

کمال کامیابی نیا در بازی با الدحیل در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی خواهد کرد

صاحب‌خبر -

کمال کامیابی نیا در بازی بعدی پرسپولیس به صورت ثابت بازی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، تجربه نشان داده بازیکنانی که در نشست خبری پیش از بازی حاضر می شوند، در ترکیب اصلی نیز حاضر خواهند بود. از این رو می توان پیش بینی کرد کامیابی نیا مقابل الدحیل به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رود.

اما موضوع زمانی جالب می شود که بدانیم در دو بازی اخیر، هر بازیکنی که به همراه گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی حاضر شده، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بسته است.

در نشست خبری بازی رفت پرسپولیس و التعاون، این احمد نوراللهی بود که با تشخیص گل محمدی در نشست خبری قبل از مسابقه حاضر شد و دیدیم که در بازی نیز در غیاب سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخ پوشان بود.

در بازی برگشت مقابل التعاون، سیدجلال حسینی به همراه گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور پیدا کرد و در طول مسابقه نیز بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بود.

در نشست خبری قبل از بازی با الدحیل که امروز برگزار شد، با تصمیم یحیی گل محمدی این کمال کامیابی‌ نیا بود که در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. حال باید دید طبق فرمول یحیی گل محمدی در دو بازی گذشته، با نیمکت نشینی سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی، بازوبند کاپیتانی به کمال کامیابی نیا خواهد رسید یا  این بار میلاد سرلک روی نیمکت خواهد نشست و کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی مثل چند سال گذشته زوج مرکزی خط میانی را تشکیل می دهند.

اگر این چنین باشد و نوراللهی پس از یک استراحت 90 دقیقه ای قرار باشد به میدان برگردد، می توان حدس زد با توجه به این که شماره 8 سرخ ها یک بار در کنفرانس خبری حاضر شده، گل محمدی این فرصت را دراختیار کمال کامیابی نیا گذاشته است.

همچنین بخوانید:

کمال کامیابی نیا: هر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، از گروه صعود می کند

یحیی گل محمدی: در زدن ضربات آخر کمی بی‌ دقتیم / در گروه ما همه تیم‌ ها مدعی صعود هستند

یحیی گل محمدی | دستور سرمربی سرخ پوشان به هافبک ها؛ شوت بزنید!

نظر شما