شناسهٔ خبر: 42720628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امسال سفر اربعین نداریم/ به مرزها مراجعه نکنید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هیچگونه تجمعی در مرزها نداریم، گفت: امسال مراسم سفر اربعین نداریم به هیچ وجه به مرزهای کشور مراجعه نکنید چون اجازه ورود به خاک عراق را ندارید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص پیاده‌روی اربعین، اظهار داشت: براساس اعلام دولت عراق و تصمیمات که در ستاد ملی کرونا گرفته شده، امسال به هیج وجه هموطنان مجاز نیستند به عراق برای مراسم اربعین مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هیچگونه تجمعی در مرزها نداریم، ادامه داد: همچنین براساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز، مرزهای استان آمادگی برای پذیرش زوار را ندارد و از ورود آن‌ها ممانعت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از هیأ‌ت‌ها و کسانی که قصد سفر دارند خواست، به هیج وجه به مرزهای کشور مراجعه نکنند چون اجازه ورود به خاک عراق را ندارند.

وی از هموطنان انتظار همکاری داشت و گفت: اولویت امروز نظام بهداشتی، حفظ سلامتی مردم است، ان‌شاءالله مردم با برنامه‌های جایگزین در اربعین امسال عزاداری کنند.

خوش‌اقبال خطاب به هم‌استانی‌ها، گفت: وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری ویروس کرونا مطلوب نیست، ضرورت دارد که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جامعه پزشکی کمک کنند.

وی از افزایش آمار بستری در استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع فصل سرما و همزمانی آن با ویروس کرونا، کادر درمان شرایط سختی را پیش‌رو دارند، نیازمند همراهی خوب هم‌استانی‌ها هستیم تا با رعایت پروتکل‌ها بتوانیم این نگرانی را جبران کنیم چون که اگر رعایت نشود وضعیت بدتر می‌شود.

انتهای پیام/پ/ر

نظر شما