شناسهٔ خبر: 42719364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حرف آخر| چند ثانیه فکر کنید

پیشنهاد می‌شود مدیران عزیز استقلال برای یک‌بار هم که شده قبل از اتخاذ هر تصمیمی چند ثانیه فکر کنند، البته فکر کردن کار خیلی سختی است!

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛  بازی خوب بشار رسن و گل ۳ امتیازی‌اش را باید کاملاً به نام هواداران پرسپولیس نوشت. اگر فشار آن‌ها در فضای مجازی نبود مسلماً امروز بشار رسنی در پرسپولیس وجود نداشت که گل بزند و پرسپولیس را صدرنشین کند. این ماجرا ۲ چیز را ثابت کرد اول اینکه طبق روال تمام سال‌های گذشته مردم (یا حداقل بخشی از مردم) فوتبال را به مراتب بیشتر و بهتر از مدیران باشگاه‌ها می‌فهمند و دوم اینکه قانون من‌درآوردی و دلال‌پسندِ منع حضور خارجی‌ها از کران تا بیکران غلط است.

 استقلال باید پول شفر و پسرش را بدهد و بعد هم پول بیشتری برای استراماچونی و دستیارانش آماده کند. در این شرایط مدیران استقلال الکس نوری را هم می‌خواهند که اگر بیاید سال آینده همین وقت‌ها (اواخر شهریور) او هم به فیفا شکایت کرده و مشغول بستن پنجره‌های استقلال است! در این راستا پیشنهاد می‌شود مدیران عزیز استقلال برای یک‌بار هم که شده قبل از اتخاذ هر تصمیمی چند ثانیه فکر کنند، البته فکر کردن کار خیلی سختی است!

شروع سیدمهدی رحمتی در شهر خودرو و محرم نویدکیا در سپاهان توفانی بود. الان دارم فکر می‌کنم که مدیر محترمی مثل حمیداوی (مالک شهر خودرو) چقدر شبیه زنوزی (مالک تراکتور) و چقدر شبیه سعادتمند و رسول‌پناه است! شما جور دیگری فکر می‌کنید؟

و سرانجام جناب علی کریمی استقلال که چند جور ایجنت دارد، افتخار داد برای همراهی موقت آبی‌ها راهی قطر شود. او قبل از بازی با الشرطه فقط می‌تواند یک جلسه تمرین کند و خودش گفته ۱۰ روز تمرین نکرده‌ام و ناآماده هستم! به اینکه بازیکن‌سالاری از کی در استقلال موج مکزیکی زد کاری ندارم، اما باید دید نامجومطلق از این بازیکن استفاده می‌کند و یا برای یک روز هم که شده سعی می‌کند اصول مربیگری را رعایت کند؟

نظر شما