شناسهٔ خبر: 42719168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ذهنیت قوی رمز صعود پرسپولیس است

کامیابی نیا: برای رامین رضاییان آرزوی موفقیت نمی‌کنم

هافبک دفاعی سرخپوشان با حضور در نشست خبری از انگیزه‌ی هم‌تیمی‌هایش برای کسب نتیجه مقابل حریف قدرتمندی قطری خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در نشست خبری پیش از جدال با الدحیل یحیی گل محمدی را همراهی می کرد درباره شرایط تیمش برای این دیدار حساس گفت: فکر می کنم مرحله گروهی خیلی سختی داریم. هر چهار تیم مدعی صعود هستند. تیمی که ذهنیت قوی تری داشته باشد قطعا از این گروه صعود خواهد کرد. من فکر می کنم یکی از این تیم ها پرسپولیس باشد. شرایط خوبی داریم. هر سه روز بازی می کنیم و کمی ریکاوری برای بازیکنان سخت شده اما مربیان برنامه ریزی خوبی کردند. امیدوارم برابر الدحیل برنده باشیم و قطعا هم همینطور خواهد بود. فکر می کنم بازیکنان ما بازی به بازی تمرکز می کنند تا سه امتیاز را بگیریم و انشاالله از گروه صعود کنیم.

 

کامیابی نیا درباره اینکه سابقه بازی برابر الدحیل را داشته و با توجه به شناختی که از این حریف دارد، چه تفاوتی بین تیمی که قبل و بعد از کرونا داشتند، اینطور توضیح داد: تیم بزرگی هستند و در این چند ساله برنامه خوبی داشتند. مانژوکیچ را از دست دادند و البته بازیکنان خوبی جذب کردند. با تیم خوبی بازی داریم و آنها مدعی صعود هستند و ما هم همینطور. آنها تیم بزرگی هستند اما تمام تلاش را خواهیم داشت تا از الدحیل امتیاز بگیریم.

 

هافبک پرسپولیس درباره تقابل با رامین رضاییان گفت: او بازیکن خوبی است که در این مدت پبشرفت چشمگیری داشته است. او در فصل گذشته در الشحانیه حضور داشته و با سعی و تلاشی که داشته توانسته نظر الدحیل را جلب کند و به این تیم پیوسته است. برای او آرزوی موفقیت می کنم در بازی های بعدی و البته امیدوارم مقابل ما آن شرایط خوب را نداشته باشد!

 

نظر شما