شناسهٔ خبر: 42719006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیوس: سیاست من احترام به تصمیم باشگاه است

جدایی فرشاد پیوس از تیم چوکای تالش اتفاق غیر منتظره ای بود به این دلیل که این تیم را از لیگ 2 به لیگ یک رهنمون کرده بود و برنامه بعدی اش هدایت تیم به لیگ برتر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس در مورد چرایی جدایی از تیم چوکای تالش گفت: یک فصل سخت و البته خوب در شهر تالش داشتم. خدا رو شکر که زحمات من و همه اعضای تیم به بار نشست و تیم به لیگ یک صعود کرد و موجب خوشحالی مردم مهربان شهر شد. مردمانی که خیلی به من محبت کردند و این همیشه در خاطرم می ماند. برای محمد نصرتی و هم چنین تیم چوکای تالش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها را در آینده ای نزدیک در لیگ برتر ببینم. اما در مورد چرایی جدایی از تیم چوکای تالش باید بگویم برنامه اصلی من از حضور در تیم چوکا هدایت این تیم به لیگ برتر در یک برنامه سه ساله بود که سال اول آن به خوبی اجراء شد. در خصوص ادامه کار با هم مذاکره کردیم که این مذاکرات نتیجه مثبتی به زعم من به دنبال نداشت و در نهایت تصمیم گرفته شد به این همکاری پایان دهیم. من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ های 2 و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی تواند من را راضی کند. این اتفاقات در فوتبال حرفه ای طبیعی است و من نه تنها گله ای از مدیران چوکا ندارم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. فوتبال هم برای من ادامه دارد و هم برای تیم چوکای تالش و اصلا دوست ندارم در این بین به حرف های حاشیه ای گوش دهم و آنها را باور کنم. هر جا بوده ام با همه توان و با صداقت کار کردم و همین برایم کافی و راضی کننده است حتی اگر به خاطر این رفتار سرزنش شوم و اگر قرار باشد در جاهایی موقعیت هایی را از دست بدهم. همیشه به این دوستان می گویم رفتار طرف مقابل دست من نیست و من هیچ مسئولیتی در قابل این رفتارها نمی توانم داشته باشم. همه این به کنار؛ انتخاب مربی دلخواه حق طبیعی باشگاه است همان طور که مربی در انتخاب بازیکن آزاد است و اختیار تام دارد. تز فکری من احترام به تصمیمات باشگاه است؛ پرونده چوکا با دنیایی از خاطرات خوب برای من بسته شد و تنها حرف باقی مانده ام در مورد این تیم موفقیت و آرزوی بهترین ها برای چوکا و مردمان خوب شهر تالش و تماشاگران دوست داشتنی این تیم است. تماشاگرانی که نمونه اند.

 

فرشاد پیوس در مورد آینده کاری خود گفت: مذاکراتم با باشگاه چوکا زمانی به بن بست رسید که خیلی از تیم ها کادر فنی خود را تکمیل کرده اند. اما فکر می کنم اینبار هم لطف خدا شامل حال من شود و در روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب خواهم کرد.

نظر شما