شناسهٔ خبر: 42718966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولین کتاب اسناد دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:اولین کتاب اسناد دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اسناد ستاد پشتیبانی جنگ تدوین و منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در نظر دارد در کنار تلاش برای حفظ و نگهداری اسناد دفاع مقدس، این اسناد را بازتولید کرده و در اختیار محققان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس قرار دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد  افزود: هدف این اقدام این است که از آسیب و تحریف اسناد دفاع مقدس جلوگیری شده و حادثه بزرگ دفاع مقدس و کارهای بزرگی که در آن هشت سال انجام گرفته است از دریچه اسناد ارائه شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا، تدوین اسناد ستاد پشتیبانی جنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از منابع مهم دوران دفاع مقدس در قالب 10 جلد در دستورکار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفته است.

آسمند گفت: اولین کتاب اسناد دفاع مقدس این استان با عنوان کتاب اسناد ستاد پشتیبانی جنگ استان در طی سال‌های 1367-1365 تدوین و منتشر شده است.

وی عنوان کرد:  این کتاب روز دوشنبه 31 شهریور در آیینی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما