شناسهٔ خبر: 42718496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

علی‌نژاد: روسای هیات استانها نباید منتظر کمک فدراسیون باشند/ مرادی: تفاهم‌نامه با بنیاد احسان برکت ادامه دارد

مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری با تاخیر یک ساعته بخاطر دیر حاضر شدن علی‌نژاد در محل مجمع، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری صبح امروز (یکشنبه 30 شهریور ماه) ساعت 11 و با یک ساعت تاخیر و حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان، ورزشکاران و روسای هیات‌های استانی نیز بصورت وبیناری در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به خاطر اینکه علی‌نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان یک ساعت دیرتر در این مجمع حضور پیدا کرده بود و این نشست با یک ساعت تاخیر برگزار شد، بر همین اساس طاهریان برای شرکت در جلسه هیات اجرائی کمیته ملی المپیک، محل مجمع را ترک کرد.

این مجمع با هدف بررسی عملکرد فدراسیون در سالهای 97 و 98 و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد و فعالیت‌ها مورد تأیید اعضای حاضر در این مجمع قرار گرفت.

محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان و علی داودی نماینده ورزشکاران مرد و پوپک بسامی نماینده ورزشکاران بانوان حاضر بودند.

ابتدای این مجمع محسن بیرانوند دبیر فدراسیون فعالیت‌های سال گذشته وزنه‌برداری را به ترتیب تشریح کرد.

سپس علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد امضای تفاهم نامه با نهاد بنیاد احسان برکت، اظهار داشت: مسئولان این نهاد اعلام کرده‌اند که به طور حتم از هر لحاظ به وزنه‌برداری کمک خواهند. بنیاد برکت سهم عمده‌ای در برطرف کردن مشکلات معیشتی به افراد نیازمند داشت. اولویت نخست این بنیاد حل مشکلات افراد جامعه بوده است. تفاهم‌نامه وزنه‌برداری و بنیاد احسان برکت به قوت خود باقی است و این بنیاد در آینده به وزنه‌برداری کمک شایسته‌ای از لحاظ تجهیزات خواهد کرد. 

در بخشی از صحبت‌های روسای هیات‌ها که از کمبود امکانات گلایه داشتند، معاون وزارت ورزش گفت: قرار نیست روسای هیات‌ها بنشینند تا فدراسیون به آنها کمک کنند. باید برای برطرف کردن مشکلات‌شان، تلاش مضاعف داشته باشند.

رئیس فدراسیون از مربیان تیم ملی و ملی‌پوشان تشکر و اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات مالی به بهترین وجه برای شرکت در بازی های المپیک آماده شوند.

علی‌نژاد در مورد پرداخت  جوایز سال 97 نیز عنوان کرد: جوایز به مدال‌آوران  تا ظرف  آینده به حساب فدراسیون‌ها واریز می‌شود.

وی در این مجمع افزود: وزنه‌برداری یکی از موفق‌ترین رشته ورزشی در المپیک 2016 با کسب دو مدال طلا بود. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تجربه بالای خود نتایج درخوری را در این رشته در میادین بین‌المللی به دست آورده است. همچنین فدراسیون وزنه‌برداری توجه ویژه‌ای به رده سنی پایه داشتند. وزنه‌برداری می‌تواند دو مدال در المپیک کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما