شناسهٔ خبر: 42718270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موفقیت و یا عدم موفقیت در کنکور پایان راه نیست

نفر نهم کنکور سراسری رشته علوم انسانی می‌گوید: موفقیت و یا عدم موفقیت در کنکور پایان راه نیست، تازه اول راه است، برای رسیدن به هدف باید خواست، خواستن توانستن است

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس ـ اراک؛ فاطمه محمدی دانش‌آموز دبیرستان الزهرای شهرستان دلیجان با سعی و تلاش توانست رتبه نهم کنکور سراسری سال جاری را کسب کرده و در جمع ۱۰ نفر برتر آزمون سراسری ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ رشته علوم انسانی قرار گیرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلیجان با اشاره به کسب این موفقیت می‌گوید: برای موفقیت در کنکور روزی ۶ ساعت درس می‌خواندم و سعی و تلاشم را برای رسیدن به هدف زندگیم به کار بستم.

نفر نهم کنکور سراسری رشته علوم انسانی می‌افزاید: زمانی که کنکور دادم تصور نمی‌کردم جز نفرات اول باشم و امروز در حالی که این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم.

محمدی تلاش و پشتکار را مهم‌ترین رمز این موفقیت دانسته و ادامه می‌دهد: برای درس خواندن برنامه‌ریزی داشتم، در هیچ کلاس تستی شرکت نکردم اما از آزمون‌های تست استفاده می‌کردم.

وی خاطرنشان می‌کند: رشته حقوق دانشگاه تهران و یا دانشگاه شهید بهشتی را انتخاب خواهم کرد، از تمام معلمان و کادر آموزشی دبیرستان نمونه الزهرای دلیجان که با تشویق‌های خود باعث خودباوری من شدند، تشکر و قدردانی می‌‌کنم.

نفر نهم کنکور رشته علوم انسانی می‌افزاید: موفقیت و یا عدم موفقیت در کنکور پایان راه نیست، تازه اول راه است، برای رسیدن به هدف باید خواست، خواستن توانستن است و کسانی که در کنکور موفق نشدند نباید ناامید شوند بلکه باید با برنامه‌ریزی به دنبال موفقیت باشند.

محمدی تاکید می‌کند: مسیر زندگی از درس نمی‌گذرد، صدها راه و مسیر برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که باید این راه‌ها را شناخت.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن در کنکور اظهار می‌کند: کرونا هم فرصت بود هم تهدید، اینکه به مدرسه نمی‌رفتیم فرصت زیادی را برای درس خواندن به ما می‌داد، اما مشخص نبودن وضعیت برگزاری کنکور استرس زیادی را به ما وارد می‌کرد.

انتهای پیام/ خ

نظر شما