شناسهٔ خبر: 42717899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| رتبه ۵ کنکور زبان: «توکل به خدا» و «علاقه» رمز موفقیتم بود / اجباری از سوی پدر و مادرم برای انتخاب رشته نداشتم

گروه استان‌ها- رتبه ۵ گروه آزمایشی زبان کنکور سراسری امسال«توکل به خدا» و «علاقه» را عامل موفقیت خود دانست و گفت: اجباری از سوی پدر و مادرم برای انتخاب رشته وجود نداشت.

صاحب‌خبر -

صدرا فدائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه از کودکی به زبان علاقه داشتم اظهار داشت: وقت زیادی برای کنکور زبان نگذاشتم و از آنجایی که چند سال در کانون زبان ایران کلاس رفتم بسیاری از مطالب کنکور زبان را می‌دانستم.

رتبه 5 گروه آزمایشی زبان کنکور سراسری امسال با اشاره به اینکه برای کنکور زبان تنها به تست‌زنی سوالات کنکور سال‌های گذشته اکتفا کردم بیان کرد: اکثر سوالات زبان کنکور سال‌های گذشته را بلد بودم از این رو وقت زیادی برای این رشته نگذاشتم.

وی به کسب رتبه 177 گروه علوم تجربی خود نیز اشاره کرد و عنوان داشت: حدود 3 سال یعنی از اواخر سال دهم به‌طور جدی برای کنکور تجربی درس خواندم و وقت گذاشتم.

فدائی با بیان اینکه در مدرسه تیزهوشان لاهیجان درس خواندم خاطرنشان کرد: غیر از کلاس‌هایی که مدرسه برای ما می‌گذاشت کلاس‌های دیگری نرفتم و با تست‌زنی سوالات کنکور سال‌های گذشته و کتاب‌های کمک آموزشی خودم را برای کنکور آماده کردم.

این رتبه برتر کنکور سراسری اظهار داشت: پدر و مادر من هر دو تحصیلکرده هستند اما هیچ کدام برای نحوه درس خواندن فشاری به من وارد نکردند و طبق برنامه‌ریزی‌های خودم پیش رفتم و اجباری در انتخاب رشته و یا میزان مطالعه من وجود نداشت.

وی به کسانی که نتوانستند در کنکور امسال نتیجه مطلوبی کسب کنند گفت: بدانید که جنگیدن برای کسب رتبه بهتر همچنان ادامه دارد و می‌توانید با مطالعه بیشتر برای کسب یک رتبه مطلوب تلاش کنید زیرا موفقیت در کنکور غیر قابل دسترس نیست.

رتبه 5 گروه آزمایشی زبان کنکور سراسری امسال از تصمیم و تمایل خود برای ادامه تحصیل در یکی از رشته‌های مربوط به علوم تجربی خبر داد و ابراز داشت: به احتمال زیاد در یکی از رشته‌های پزشکی ادامه تحصیل می‌دهم.

انتهای پیام/613/ ع

نظر شما