شناسهٔ خبر: 42717683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران:

عملیات بهسازی اتوبان تهران ساوه تا ۲ هفته آینده به اتمام می رسد

تهران- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: عملیات بهسازی اتوبان تهران ساوه تا ۲ هفته آینده به اتمام می رسد.

صاحب‌خبر -

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص زمان اجرای عملیات بهسازی و عمرانی اتوبان تهران ساوه و با توجه به ترافیک‌های ایجاد شده در راستای این عملیات اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها فرصت برای تعویض و ترمیم روکش آسفالت فصل تابستان و اوایل پاییز است و فصل زمستان فرصت مناسبی برای این کار نیست این عملیات هم اکنون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت محور تهران ساوه نامناسب بود و عملیات اجرایی انجام شد و در حال انجام نیز می‌باشد گفت: در این خصوص باید هماهنگی‌های لازم با پلیس راه و راهداری کل کشور انجام شود و طبق بررسی‌ها و مشورت‌های انجام شده بهترین زمان برای این عملیات ۹ صبح به بعد در نظر گرفته شده و مجوزها صادر و عملیات روکش در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده بهسازی این محور به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بیان داشت: در هر صورت این محور روزانه ۱۳۵ هزار و ۱۵۱ تردد دارد و ۹ صبح زمانی است که تردد کمتر می‌باشد و محور به لحاظ اینکه دارای ترافیک ترکیبی سنگین و سبک است این ترافیک رخ می‌دهد و بالاجبار باید روکش انجام شود و در هر زمان دیگری که تعویض صورت گیرد این ترافیک را خواهیم داشت.

نوروزی در خصوص ساعت عملیات اجرایی تعویض و بهسازی آسفالت و نیز عنوان داشت: چون هوشیاری راننده‌ها در شب کمتر است و به این دلیل عملیات روز انجام می‌شود و باتلاش های صورت گرفته اجرای بار برگشت از ساوه به تهران در حال اجراست تا ۲ هفته آینده به اتمام خواهد رسید و قسمت اول جاده پرند به تهران نیز بهسازی شده و از هموطنان عذر خواهی می‌کنیم و می‌خواهیم که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.

نظر شما