شناسهٔ خبر: 42716316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رییس فدراسیون تنیس روی میز:

تنیس روی میز در استان ها با جدیت استعداد یابی شود

مهرداد قارداشی در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان سمنان ابراز داشت: آموزش و پرورش به عنوان بخشی که با رده سنی پایه سر و کار دارد در زمینه استعدادیابی رشته ورزشی تنیس روی میز به هیات‌های ورزشی در استان‌ها کمک کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ مهرداد قارداشی ردر مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان سمنان ابراز داشت: آموزش و پرورش به عنوان بخشی که با رده سنی پایه سر و کار دارد در زمینه استعدادیابی رشته ورزشی تنیس روی میز به هیات‌های ورزشی در استان‌ها کمک کنند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: استان سمنان ظرفیت خوبی در زمینه رشته ورزشی تنیس روی میز دارد و باید این ظرفیت فعال شود و فدراسیون آمادگی دارد تا با اعزام کادر فنی تیم ملی و برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز در استانها برای تقویت این رشته ورزشی کمک کند.
وی بیان کرد: رشته ورزشی تنیس روی میز در کشور وضعیت خوبی دارد و کسب رتبه‌های بین‌المللی توسط ورزشکاران این رشته گواه بر این گفته است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: انجام تمرینات روزانه، داشتن بدن آماده و تمرین در زدن سرویس رمز موفقیت و قهرمانی در رشته ورزشی تنیس روی میز است
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون تنیس روی میز برای مدیریت‌هزینه‌ها به منظور تقویت تیم ملی و توجه به بیش از پیش به اردوی ورزشکاران، تعدیل نیرو انجام داده است.
قارداشی بیان کرد: فدراسیون تنیس روی میز با استفاده از ظرفیت خیران و حامیان مالی به دنبال تقویت اعتبارات برای ارتقای خدمات رسانی به ورزشکاران این رشته ورزشی است.
وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز در رده‌های سنی مختلف، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی و جذب خیران برای تقویت رشته ضروری است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز وجود زیرساخت‌های لازم برای تمرین و برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها را مهم برشمرد و از هیات‌ها خواست در این خصوص پیگیری و اقدام کنند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: براساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون، هیئت تنیس روی میز استان سمنان در بین ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

نظر شما