شناسهٔ خبر: 42716198 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

وقتی سرکرده تروریست‌ها از قصاص یک قاتل ناراحت می‌شود!

اینکه سردسته تروریست‌های منافقین که دستان کثیف‌شان به خون پاک ۱۷ هزار ایرانی آلوده است، همراه با سایر عناصر تروریست ضدایرانی نظیر پمپئو،نتانیاهو و شبکه‌های رسانه‌ای سعودی - صهیونیستی برای قاتلی به نام نوید افکاری، مجلس یادبود می‌گیرند، امری تعجب برانگیز نیست.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی-رجانیوز: روز گذشته در خبرها آمده بود که مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین طی مراسمی به نوید افکاری ادای احترام کرده است!

 

این اقدام سرکرده گروهک تروریستی منافقین با واکنش‌های اغلب طنزآمیز کاربران فضای مجازی مواجه شد. کاربری نوشته بود: «مریم رجوی طوری به نوید افکاری ادای احترام میکنه که انگاری قتلی که او مرتکب شده بود ماموریتی بوده از سوی منافقین و حالا یکی از ماموران آن‌ها قصاص و اعدام شده!»

 

////

 

نوید افکاری فردی بود که در اقدامی جنایتکارانه با قساوت و ناجوانمردای تمام با چاقو از پشت به یک شهروند شیرازی که پدر سه کودک و نوجوان بود، حمله کرد و او را به قتل رساند و سرانجام با حکم قطعی دادگاه و تایید آن در دیوان عالی و با اصرار اولیای‌دم قصاص شد.

 

حال اینکه سردسته تروریست‌های منافقین که دستان کثیف‌شان به خون پاک ۱۷ هزار ایرانی آلوده است، همراه با سایر عناصر تروریست ضدایرانی نظیر پمپئو،نتانیاهو و شبکه‌های رسانه‌ای سعودی - صهیونیستی برای یک قاتل ، مجلس یادبود می‌گیرند، امری تعجب برانگیز نیست.

 

مردم ایران ماجرای شکنجه و قتل دهشتناک یک کفاش ساده به نام «عباس عفت‌فروش» توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین در مرداد ۶۱ را فراموش نکرده‌اند.

 

////

 

شاید بسیاری از افراد ماجرای کشتن یک دختر سه ساله توسط تروریست‌های منافقین در تیرماه ۱۳۶۰ را شنیده باشند؛ سیده فاطمه طالقانی کودک سه ساله ماهشهری در تاریخ ۹ تیر ۱۳۶۰ در حالی که در خواب ناز به سر می‌برد توسط منافقین به سبب کینه آن‌ها از پدر و مادرش به آتش کشیده شد.

 

////

 

دایره جنایت‌ها و کودک‌کشی‌های منافقین و کشتار شهروندان ایرانی توسط این دیوصفتان بسیار وسیع است و پرداختن به تمامی آنها مثنوی هفتاد من می‌طلبد اما به همین حد باید بسنده کرد و پیرامون گریبان‌دریدن‌های جمعی از تروریست‌ها و عناصر ضدایرانی - که از سیدن دارو به بیماران کشور ما هم امتناع می‌کنند- برای اجرای حکم قصاص قاتلی به نام نوید افکاری تامل کرد. 

 

میزان

نظر شما