شناسهٔ خبر: 42713569 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

روایت فهمای چهارمحال بختیاری از وصیت‌نامه‌های شهدا

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری وصایای شهدای دیروز و امروز محور مقاومت را در قالب رویداد بین‌المللی روح مقاومت و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس روایت کردند.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هفشجان با ارسال هفت اثر، کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (صلی الله علیه و آله و سلم) بن با ارسال ۶ اثر و کانون‌های فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد، غدیر بن و مهرپویان یانچشمه نیز با ارسال پنج اثر در این رویداد ملی شرکت کردند.

مظاهری گفت: حضور اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد جهانی گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و کشف وصایای شهدا برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است.

 مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: محوریت آثار ارسالی، قرآن و عترت در وصیت‌نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت‌نامه شهدا، دفاع از وطن و اسلام در وصیت‌نامه شهدا و آزاد است.

 وی اظهار داشت: رویداد بین‌المللی روح مقاومت در ۲ بخش ملی و بین‌المللی بازخوانی بخشی از وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابو مهدی المهندس برگزار می‌شود.

مظاهری با بیان اینکه برای شرکت در این رویداد محدودیت سنی وجود ندارد افزود: رویداد بین‌المللی روح مقاومت در سه رشته فیلم موبایلی، صوت، پادکست، کلیپ، نماهنگ و عکس نوشت برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مهلت ارسال وصیت‌نامه‌های شهدا و ثبت در سامانه «بچه‌های مسجد» تا ۳۱ شهریور ماه جاری هم‌زمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تعیین است.

 

نظر شما