شناسهٔ خبر: 42711639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نایب رئیس فدراسیون کاراته:

در حال رایزنی برای اعزام عباسعلی به آلمان هستیم

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت: باید شرایط برگزاری اردو را به بهترین شکل مهیا کنیم و به هیچ وجه برای دعوت نفرات بیشتر، نمی‌توانیم ریسک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اشرف امینی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بانوان، اظهار داشت: با کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تصمیم بر این است تا تمرینات از هفته آخر مهرماه آغاز شود. البته امیدواریم شرایط بیماری کرونا بهتر شود و مشکلی از بابت استارت اردوها وجود نداشته باشد.

وی افزود: تعداد ملی‌پوشانی که قرار است به اردو دعوت شوند فقط المپیکی‌ها هستند. باید شرایط برگزاری اردو را به بهترین شکل مهیا کنیم و به هیچ وجه برای دعوت نفرات بیشتر در این شرایط بیماری کرونا نمی‌توانیم ریسک کنیم. 

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته درباره اعزام حمیده عباسعلی به آلمان نیز عنوان کرد: دنبال کارهای اعزام عباسعلی به کشور آلمان هستیم، اگر مشکل کنونی برطرف نشود، یک راه دیگر را برای سفر وی در نظر خواهیم گرفت. ولی هم اکنون در حال رایزنی هستیم تا عباسعلی برای انجام عمل جراحی‌اش به آلمان برود.

امینی در مورد تشکیل تیم‌های ملی پایه‌ای کاراته خاطرنشان ساخت: در گره سنی پایه سه سال هیچ اعزامی به مسابقات بین‌المللی نداشتیم. اما برای تشکیل تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید جلسه گذاشتیم و در ارتباط با انتخاب کادر فنی این تیمها تصمیم گیری نهایی را خواهیم گرفت. سعی داریم از مربی‌ها جوانتر در کنار مربیان مجرب استفاده کنیم.

نظر شما