شناسهٔ خبر: 42710648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۳ درخواست بی نتیجه ورزش‌های رزمی از ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری اردو

ظریفه ملک‌پور

مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: با وجود این که سه بار درخواست برگزاری اردو را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه کردیم تا مجوز برگزاری اردو از ستاد ملی کرونای وزارت ورزش را دریافت کنند اما همچنان در بلاتکلیفی قرار داریم و خبری از برگزاری اردوها نیست.

صاحب‌خبر -

یاشار میردامادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی ورزش‌های رزمی تا امروز سه بار درخواست خود را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه کردیم تا از ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو حتی به صورت قرنطینه برای ما دریافت کند که البته تا امروز هیچ خبری از مجوز نیست و ما همچنان منتظر هستیم تا ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را به ورزش‌های رزمی بدهد تا کار را زودتر شروع کنیم.

وی گفت: با توجه به این که در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ بازی های آسیایی داخل سالن در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات را داریم امیدواریم زودتر مجوز برگزاری اردوها صادر شود تا ورزشکاران خود را در این دو رشته برای حضور در این رویداد مهم آماده کنند.

وی تصریح کرد: ما حتی می‌توانیم اردوی خود را به صورت تک وزن و با تعداد محدود و کنترل شده برگزار کنیم تا هیچ  مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود. همه این موارد را به فدراسیون پزشکی و ورزشی ارائه کردیم تا زودتر تکلیف اردوهای ما را مشخص کند، به هر صورت ما هر چقدر زمان را از دست بدهیم به ضرر تیم‌های ملی خواهد بود و فرصت کمتری را برای آماده سازی تیم‌های خود در این دو رشته خواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مباحثی که در طی ۷ ماه تعطیلی اردوها مربیان سعی کردند پیگیر آن باشند بحث کنترل روانی ورزشکاران بوده است. آنها سعی کردند از طریق فضای مجازی تمرینات با ورزشکار را پیگیری کنند تا از نظر روانی با کمترین مشکل مواجه شوند و خود را برای حضور در اردوها آماده کنند. به هر صورت چاره‌ای نداریم  به همین شیوه کار را پیش بریم تا اردوها آغاز شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما