شناسهٔ خبر: 42710510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

برجام حاصل شبکه نفوذ در دستگاه اجرایی کشور است

یک کارشناس سیاسی گفت: توافق برجام حاصل شبکه نفوذ در دستگاه اجرایی کشور است و بنده این توافق را یک توافق خسارت بار توصیف کرده‌ام.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، کامران غضنفری در همایش بررسی اقدام متقابل ایران در قبال مکانیسم ماشه، اظهارداشت: ۵۶ مورد از بخش‌های برجام با قانون اساسی کشور همخوانی ندارد و برجام از همان ابتدا خلاف شرع بود، زیرا به دفعات مختلف قاعده نفی سبیل را زیرپا گذاشته است.

وی همچنین گفت: برجام طبق ماده ۵۱ و ۵۲ وین نامعتبر است، چرا که طبق این ماده اگر کشوری، کشور رو به رو را تهدید یا تطمیع کند طبق این ماده این توافق‌نامه اعتباری ندارد.

غضنفری ادامه داد: توافق برجام حاصل شبکه نفوذ در دستگاه اجرایی کشور است و بنده این توافق را یک توافق خسارت بار توصیف کرده‌ام.

این کارشناس سیاسی با اشاره به سخنان رهبری که برجام را خسارت محض می‌دانند، تاکید کرد: برجام در این چندسال برای کشور چه دستاوردی داشت جز این که تحریم را اضافه کرد.

نویسنده کتاب پرونده هسته‌ای ایران زوایای پیدا و پنهان اظهار داشت: تنها دستاورد برجام افزایش قیمت سکه، خودرو و مسکن بود و غیر از این‌ها چیز دیگری نداشته است، زیرا به چرخه اقتصادی کشور ضربه زده است.

غضنفری افزود: برجام با خود نفوذ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... داشت و باید بدانیم که این نفوذ چنان ضربه‌ای زد که باید افراد به میز محاکمه بیایند. جهان نيوز

برچسب‌ها:

نظر شما