شناسهٔ خبر: 42710345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک ۱.۵ میلیارد تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با مشارکت گسترده خیران اردبیلی در «شور عاطفه‌ها» تاکنون بیش از ۱.۵ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی برای تهیه کتاب، کیف، نوشت‌افزار و سایر نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت کمک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره به این‌که خیران اردبیلی تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی در قالب «شور عاطفه‌ها» به مددجویان تحت حمایت کمک کرده‌اند، اظهار کرد: ۵ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز، تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که با یاری نیکوکاران تلاش داریم به مدارج عالی تحصیلی و علمی دست پیدا کنند.

وی با بیان این‌که «شور عاطفه‌ها» از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۱ مهر سال‌جاری ادامه خواهد داشت، افزود: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام این‌که درصدد هستیم از طریق کمک‌های مردمی ملزومات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند را تامین کنیم، بیان کرد: تمهیدات لازم برای تهیه تبلت به کار گرفته شده است تا مددجویان تحت حمایت نیز بتوانند در کنار سایر همنوعان خود از مباحث آموزشی بهره‌مند شوند.

اعلام روش‌های غیرحضوری شرکت در «شور عاطفه‌ها»

دشتی با اشاره به این‌که ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است، گفت: به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا از طریق شیوه‌های نوین الکترونیکی به یاری دانش‌آموزان بی‌بضاعت بشتابند.

وی با بیان اینکه خیران می‌توانند با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۱*۰۴۵*۸۸۷۷* در «شور عاطفه‌ها» مشارکت کنند، گفت: «اپلیکیشن سنا» نیز این امکان را به خیران می‌دهد تا بدون مراجعه حضوری کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به این‌که سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از دیگر روش‌های الکترونیکی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: خیران با ارسال پیامک به این سامانه، نحوه مشارکت خود در «شور عاطفه‌ها» را اعلام می‌کنند که در اسرع وقت توسط امدادگران کمیته امداد با آن‌ها تماس حاصل خواهد شد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱/

نظر شما