شناسهٔ خبر: 42710333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام هنزایی در همایش" با قافله عشق" حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

توکل برخدا و عدم اطاعت از کفار و منافقین راه حل مرتفع شدن مشکلات امروز کشور است

حجت الاسلام هنزایی در همایش" با قافله عشق" پایگاه حضرت زینب (س)حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد اذعان داشت:تقوا، تابع وحی بودن، توکل برخداو عدم اطاعت از کفار و منافقین راه حل مرتفع شدن مشکلات امروز کشور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد و در استانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، همایش سه ساله‌های حسینی ویژه بانوان ودختران خردسال همراه با اهداء هدیه به دختران خردسال با سخنران‌ی حجت الاسلام هنزایی و با نوای ذاکراهل بیت (ع) آقای موسوی چهارشنبه ۲۶ شهریور مصادف با ٢٨ محرم ١٣۴٢ ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مسجد امام واقع در امامشهر کوچه زهیر برگزار گردید.
حجت الاسلام هنزایی با اشاره به چهار تذکر خداوند به رسولش مبنی بر رعایت تقوا، تابع وحی بودن، توکل برخداوعدم اطاعت از کفار ومنافقین در تشریح و ارتباط این موضوعات با دفاع مقدس اذعان داشت:پایبندی امام به این موارد باعث پیروزی در دفاع مقدس شد.
وی در ادامه با بیان ارتباط این مفاهیم بامشکلات امروز کشور، افزود: مسئولین باید این موارد را از زمان دفاع مقدس به یاد داشته باشند تا مشکلاتمان حل شود.
این مراسم با نوای ذاکراهل بیت کربلایی موسوی (روضه حضرت رقیه) و اجرای برنامه خردسالان واهدا جوایز (چفیه) با حضور جمع کثیری ازخواهران بسیجی همراه بود.
توکل برخدا و عدم اطاعت از کفار و منافقین راه حل مرتفع شدن مشکلات امروز کشور است

نظر شما