شناسهٔ خبر: 42710115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

امتداد راه شهیدان حرکت در مسیر پیشرفت و آبادانی است

رزم حسینی با بیان اینکه برای این دفاع را گرامی می‌داریم چون یک جنگ ناخواسته به ما تحمیل شد، گفت: امروز امتداد راه شهیدان، همانا حرکت در راه پیشرفت و آبادانی است و برای رسیدن به این موضوع باید تلاش شود تا سطح رفاه مردم ایران افزایش پیدا بکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌ حسینی» عصر( ۲۹ شهریور) در جلسه مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی خراسان‌رضوی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه برای این دفاع را گرامی می‌داریم چون یک جنگ ناخواسته به ما تحمیل شد، گفت: امروز امتداد راه شهیدان، همانا حرکت در راه پیشرفت و آبادانی است و برای رسیدن به این موضوع باید تلاش شود تا سطح رفاه مردم ایران افزایش پیدا بکند.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اقدامات با چاشنی توسعه پایدار برای موفقیت نیاز به گذر زمان دارند، ادامه داد: اگر به کلیت این حرکت که یک حرکت داوطلبانه و خیرخواهانه است نگاه کنیم، هر یک قدمی که توسط معین‌ها برداشته می‌شود جای قدردانی دارد.

 

وی اضافه کرد: جلسات تخصصی که پیرامون بررسی عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی هر شهرستان برگزار می‌شود در واقع به منظور مرور پیشرفت کار و برطرف کردن نواقص اجرای پروژه‌ها است.

 

رزم حسینی با بیان اینکه اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در واقع بدون پول دولتی و با همت و پشتکار خیرین توسعه جلو می‌رود که قابل توجه است، اظهارکرد: با توجه به ظرفیت اقتصادی که در شهرستان مه‌ولات وجود دارد، با برنامه‌ریزی درست کاهش نرخ بیکاری انتظار زیادی نیست.

پایان پیام/483

نظر شما