شناسهٔ خبر: 42710076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سرخیو رگیلون: فلسفه تاتنهام را دوست دارم؛ به سخت ترین لیگ جهان آمده ام

علی آقااحمدی

سرخیو رگیلون می خواهد درخشش خود را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

سرخیو رگیلون، مدافع چپ اسپانیایی رئال مادرید به تاتنهام منتقل شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، سرخیو رگیلون فصل پیش را در سویا و زیر نظر لوپتگی گذراند و موفق به کسب لیگ اروپا شد. او پس از اتمام فصل به رئال مادرید بازگشت و حالا با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به تاتنهام منتقل شده و قرار است بازی زیر نظر ژوزه مورینیو را تجربه کند، رگیلون در این خصوص گفت: 

از حضور در اینجا خوشحالم، می خواهم با هم تیمی هایم کار کنم، لندن را ببینم و تنها برای فوتبالم تلاش کنم. واقعا به فلسفه باشگاه و شخص سرمربی علاقه دارم. مواردی که من را وادار کردند به اینجا بیایم، عطش باشگاه برای رشد و چشم انداز آن بودند. به علاوه می خواهم بازیکن بهتری هم شوم. تاتنهام سرمربی و بازیکنانی در سطح جهانی در اختیار دارد. بی صبرانه منتظر شروع روز اولم در اینجا هستم. امکانات زمین تمرین را دیدم، فوق العاده اند. راستش را بخواهید انتظار نداشتم انقدر بزرگ، زیبا و بکر باشد.

در سخت ترین لیگ جهان حضور دارم 

حالا در سخت ترین لیگ جهان هستم و منتظر شروع یک ماجراجویی جدید. در مورد همه چیز با گرت بیل صحبت کردم، از شهر و باشگاه تا استادیوم. مشتاقانه منتظر آغاز همکاری با هم تیمی هایم هستم. تنها یک بار در لیگ اروپا بازی کردم و آنقدر خوش شانس بودم که فاتح آن شوم. لیگ اروپا رقابت بزرگی است که ما می خواهیم قهرمان آن شویم. با تیمی که در اختیار داریم، باید هدف مان حضور در صدر جدول و کسب جام ها باشد.     

همچنین بخوانید: 

نظر شما