شناسهٔ خبر: 42710041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۹ شهریور ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر، اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد غرق شدگی در روستای گرمیشه بخش ماژین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد، جوانی ۲۹ ساله که به همراه دوستانش برای تفریح و شنا به رودخانه سیمره رفته بودند، به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده است.

️تکمیل زائرسرای مردم ایلام در مشهد نیازمند اعتبار است

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر شنبه در نشست ساخت زائرسرای ایلامیان با اشاره به این مطلب که در اوایل، به دلیل کند بودن روند کار پروژه و عدم ساخت و ساز در زمین واگذار شده، بحث پس دادن زمین مطرح بود، گفت: با همفکری و هماهنگی امام جمعه و همچنین کمک‌هایی که از طرف بازاریان، تجار و ایلامیان مقیم تهران خصوصاً مردم خیر بدره در تهران و دیگر کمک‌های مردمی تاکنون این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: برای پیشبرد کار نیاز است که مشارکت اقشار مختلف مردم، نهادها و ارگان‌ها را در این زمینه داشته باشیم، در صورت مشارکت این زائرسرا مالکیت آن مردمی باقی می‌ماند.

کنارگذر شهرستان ایوان، سال آینده تکمیل می‌شود

علی‌اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: در صورت تامین اعتبار، کنارگذر شهر ایوان، سال آینده تکمیل می‌شود.

وی افزود: این پروژه یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان ایوان بوده که توسط اداره کل راه و شهرسازی در سال گذشته اجرایی شده است.

عدم توجه به جلو عامل ۲۳ درصد از تصادفات در ایلام

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده عدم توجه به جلو عامل ۲۳ درصد از تصادفات سال جاری در ایلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه تصادفات ناشی از عدم توجه به جلو در حین رانندگی در سال جاری افزایش داشته است، افزود: برابر ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق ندارند در حین رانندگی، دخانیات استعمال یا خوراکی یا آشامیدنی میل کنند.

انتهای پیام/ 979821

نظر شما