شناسهٔ خبر: 42710016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک‌های مؤمنانه ادامه دارد؛ این‌بار در روستای لاسجرد+ تصاویر

مرحله دیگری از رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در روستاهای شهرستان سرخه اجرایی شده و کمک‌های مؤمنانه این‌بار در روستای لاسجرد ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و پیامدهای منفی به وجود آمده و آسیب واردشده به اقتصاد برخی خانوارهای کم‌درآمد و بی‌بضاعت، به فرمایش رهبر معظم انقلاب رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در جای‌جای ایران اسلامی برگزار شد.

همه مردم در حد توان خویش با هدف کمک به همنوعانشان در این رزمایش همدلانه شرکت کردند.

این اقدام خیرخواهانه در روستای لاسجرد در شهرستان سرخه نیز اتفاق افتاد و روستاییان با حفظ شأن و منزلت خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، با آماده‌سازی بسته‌های معیشتی در رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» شرکت کردند.

به گزارش فارس؛ در مرحله نخست رزمایش مواسات، شهرستان سرخه در استان سمنان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با کمک‌های مردمی، خیران و نهادهای عمومی و دولتی، بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی بسیاری را فراهم آورد و آنها را به دست خانواده‌ها، افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا برساند.

مرحله دوم رزمایش مواسات در سه بخش شامل دهه ولایت (قربان تا غدیر)، دهه اول محرم و در فاصله اربعین تا رحلت حضرت رسول (ص) اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۰/ک/و

نظر شما