شناسهٔ خبر: 42710004 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون برنامه، بودجه در گفتگو با بازار:

دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ را تدوین کند/ معیشت مردم هدف دشمنان قرار گرفته است

کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مسئولین باید در مقابل این هجم از تحریم و فشار حداکثری دشمن، شرایط را ساماندهی کرده و از رهاشدگی بازار جلوگیری کنند.

صاحب‌خبر -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی تا کنترل بازار گفت: تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران آثار مخربی داشته، به ویژه که این تحریم‌ها هم اکنون حوزه اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه باید در مقابله با تحریم‌ها برنامه واحدی داشت، تاکید کرد: دولت باید برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کشور در بسیاری از امور در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مقاومت کرده است، بیان داشت: با این حال در برخی موارد هم تحریم‌ها آنهم در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی اثر گذار بوده است. البته در این بین سو مدیریت هم نقش به سزایی داشته و مزید بر علت شده است.

کوچکی‌نژاد اظهارداشت: مسئولین براساس این شرایط باید در مقابل این هجم از تحریم و فشار حداکثری دشمن، شرایط را ساماندهی کرده و از رهاشدگی بازار جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: بنده معتقدم بسیاری از اموری که در آن مشکل داریم با مقداری تدبیر و مدیریت قابل حل است که باید در این مسیر گام برداشت.

نظر شما