شناسهٔ خبر: 42709999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شرایط کنونی کشور شباهت زیادی به دوران دفاع مقدس دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) با اشاره بر وضعیت اقتصادی کشور و تحریم ها گفت: شرایط کنونی کشور شباهت زیادی به دوران دفاع مقدس دارد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: الگوبرداری از تجربیات دفاع مقدس راهکاری اثرگذار در حفظ انقلاب و دستاورد‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: باید با استفاده و بهره‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس در تربیت جوان مؤمن انقلابی و جهادی کوشید.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان الگوبرداری از دوران دفاع مقدس را در دستیابی به موفقیت و اهداف در گام دوم انقلاب مهم و ضروری دانست و گفت: شرایط حاکم بر کشور در برهه کنونی با توجه به فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشور شباهت بسیار زیادی به دوران دفاع مقدس دارد.
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی بیان کرد: امروز دشمنان با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات در برابر انقلاب صف‌آرایی کرده‌اند و می‌خواهند از طرق مختلف سیاسی، اقتصادی، روانی، مجازی و دیگر حوزه‌ها به انقلاب و نظام ضربه وارد کنند.
وی اظهار داشت: در چهل‌سالگی گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌های متعددی از سوی سپاه استان سمنان تهیه و تدارک دیده‌شده است و اقشار مختلف بسیج نیز برنامه‌های را برای این هفته در نظر گرفته‌اند که از جمله آن‌ها اجرای ۱۴ برنامه شاخص به همت بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از جمله این برنامه‌ها را تجلیل از روحانیون و طلاب جهادگر در حوزه سلامت عنوان کرد که در راستای مقابله با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی از دیگر برنامه‌ها را تجلیل از روحانیان ایثارگر و جانباز، سرکشی از خانواده شهدای روحانی استان، تبیین نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برپایی یادواره شهدای روحانی و شهدای روحانی مدافع حرم عنوان کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای این برنامه‌ها در دستور کار است.
وی بیان کرد: روحانیت و طلاب استان سمنان در حوزه سلامت تلاشی بی‌نظیر از خود نشان دادند و با وجود همه دشواری‌ها و سختی‌ها همچون دوران دفاع مقدس خدمت به مردم را در اولویت قرار دادند.

نظر شما