شناسهٔ خبر: 42709998 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تهیه کننده و مستندساز حوزوی:

مسئولان صدا و سیما از مستندسازان جوان، مؤمن و انقلابی حمایت کنند

حوزه/ تهیه کننده و مستندساز حوزوی گفت: مسئولان رسانه ملی در گام دوم انقلاب باید بیش از پیش از مستندسازان جوان، مؤمن انقلابی حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

سید محمد حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که امروزه بهره گیری حداکثری از ظرفیت هنر متعهد و انقلابی، لازمه حراست از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اگر از نسل جدید مؤمن و انقلابی چه در زمینه تولید مستند و فیلم و چه در زمینه تولید کتاب و یا هر محصول فرهنگی دیگر، حمایت مادی و معنوی لازم صورت بگیرد، قطعاً نتیجه کار بسیار برای کشور و نظام و انقلاب، مفید خواهد بود.

وی افزود: بی شک مطالبه گری انقلابی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در بحث مستندسازی بهتر محقق می شود چرا که قالب مستند، حقیقت گرا و عدالت طلب است و در مباحث فرهنگی و اجتماعی یک ظرفیت بسیار ارزشمندی محسوب می شود که باید از آن به درستی استفاده نمود.

رئیس هیئت مدیره خانه سینمای مستند قم همچنین گفت: در این میان به خصوص از مسئولان صدا و سیما انتظار می رود که حمایت مناسبی از مستندسازان جوان، مؤمن و انقلابی به عمل آورند چرا که با وجود این حمایت ها می توان به آینده مستندسازی انقلابی همچنان اُمیدوار بود.

۳۱۳/۸

نظر شما