شناسهٔ خبر: 42709059 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی ایران

باشگاه خبرنگاران

پدر صنایع موشکی رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی به قدرت روزافزون توانایی موشکی ایران اذعان کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش فرانیتر پست، «یوزی رابین» ملقب به پدر صنایع موشکی رژیم صهیونیستی، به قدرت نظامی ایران اعتراف و تاکید کرد که پیشرفت برنامه فضایی ایران موضوعی نگران‌کننده برای رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: «پیشرفت سریع ایران در توسعه برنامه‌های فضایی غیر نظامی و نظامی یک نگرانی واقعی است. سال ۲۰۲۰ برای طراحی‌های فضایی ایران فوق‌العاده بوده است».

یوزی رابین همچنین به موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با ساخت و توسعه مراکز تحقیقاتی اشاره و اذعان کرد که نیروی هوا فضا سپاه ایران توانسته پیروز‌های زیادی را رقم بزند.

وزارت خارجه رژیم غاصب صهیونیستی پیش از این و طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت پیشرفت‌های چشمگیر ایران در حوزه موشکی، گفت: «اسرائیل خواهان محکومیت بین المللی پرتاب ماهواره از سوی ایران است. همچنین خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران هستیم تا فعالیت‌های ناخوشایند و خطرناک ایران متوقف شود».

اوج پیشرفت ایران در حوزه ماهواره‌ای و موشکی، ماهواره نور بود که در تاریخ چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه، از ماهواره‌بر ۳ مرحله‌ای «قاصد» به فضا پرتاب شد. این ماهواره با موفقیت در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

نظر شما