شناسهٔ خبر: 42708929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس هیات والیبال استان مرکزی؛

شهروند اراک فردا به میدان می رود

دیدار تیم والیبال شهروند با نماینده اردکان فردا برگزار می شود و هواداران هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند .

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک،  رضا سمیعی در گفت و گوی اختصاصی با برنا بیان داشت : با پیگیری های هیات ، برای بازی فردا برای تمام بازیکنان آی دی کارت صادر شده و پرداختی مسابقات نیز انجام شده است .

وی در خصوص استعفای لاهوتی از سرمربیگری تیم والیبال شهروند اراک گفت : با توجه به اینکه  ( لاهوتی ) یکی از مربیان با برنامه  دقیق والیبال کشور است و با وجود مشکلات تیم شهروند  ، به دلیل فراهم نشدن شرایط مالی در این فصل این مهم صورت نگرفت ، وی استعفا داد و برای بازی فردا سمیعی به عنوان سرمربی تیم والیبال روی نیمکت می نشیند .

سمیعی تاکید کرد : در صورتی که  نیم فصل دوم مشکلات مالی تیم رفع شود و به طور حتم برای تیم والیبال استان یک سرمربی مجرب و حرفه ای سکاندار  این تیم خواهد شد .

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی خاطر نشان کرد: مبلغ پرداختی از سوی شهرداری به تیم والیبال تعهدی بود که باید فصل گذشته صورت می گرفت که با این میزان پرداختی در فصل جاری توانستیم اعتبار ورودی مسابقات را تامین کنیم .

سمیعی خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلاتی که برای تیم والیبال وجود دارد امید است نتایج خوبی کسب کنیم و شاهد درخشش نماینده والیبال استان در کشور باشیم .

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما