شناسهٔ خبر: 42708621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سه شکست حاصل کار «واحدی» در لیگ اسنوکر حرفه‌ای‌ها/ دو نماینده ایران حذف شدند

امیررضا امیری‌نژاد

سهیل واحدی در لیگ اسنوکر حرفه ای‌ها به سه شکست متوالی دست یافت تا با این نتایج از حضور در مرحله بعد مسابقات بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پس از شیوع کرونا و پس از کنترل این بیماری در انگلستان، اولین رویداد ورزشی که در این کشور و آن هم پشت درهای بسته برگزار شد مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بود. بعد از برگزای موفق این مسابقات، فدراسیون جهانی تصمیم گرفت که رقابت‌های بیشتری را دنبال کند.
در جدیدترین رقابت‌ها، امشب (شنبه ۲۹ شهریور)  سهیل واحدی  به مصاف سه حریف خود رفت. واحدی که در رده ۸۰ حرفه ای‌ها قرار دارد در بازی اول رودرروی لیانگ ونبو  از چین حاضر شد. حریف چینی واحدی  که در رده ۳۵ بهترین اسنوکربازان دنیا قرار دارد موفق شد نماینده ایران را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. در بازی دوم نماینده ایران به مصاف گرائم دات از اسکاتلند رفت. در بازی دوم واحدی بازهم با نتیجه سه بر یک شکست خورد. حریف دوم نمانیده ایران در این رقابت‌ها در رده ۲۱ حرفه ای‌ها قرار دارد.
ملی پوش اسنوکر ایران در بازی آخر مقابل زک سورتی از انگلستان قرار گرفت.  در بازی آخر هم نماینده ایران با نتیجه مشابه سه بر یک شکست خورد. حریف آخر واحدی در رده ۱۲۸ حرفه ای‌ها قرار داشت. 
با این سه شکست نماینده ایران از این مسابقات حذف شد.
همچنین روز گذشته حسین وفایی دیگر نماینده اسنوکر ایران در لیگ اسنوکر حرفه ای‌ها موفق شد به دو پیروز و یک شکست دست یابد. او با اختلاف یک امتیاز از راه یابی به مرحله بعد بازماند.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما