شناسهٔ خبر: 42708282 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران:

کیفیت خدمات دهی مدارس، موجب اعتماد و مشارکت خانواده ها می شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران با تاکید بر ضرورت خدمات دهی هر چه بیشتر و بهتر مدارس، گفت: کیفیت این خدمات رسانی که به توانمندی مدیران مدارس بستگی دارد در افزایش اعتماد و مشارکت اولیا دانش آموزان تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ "علی سهرابی" در جمع همکاران گروه های آموزشی در زمینه تولید محتوا و درسنامه حوزه ابتدایی شهرستان قائم شهر، اصل را بر کلاس حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان و اظهار کرد: اما این روال به صورت کاملا اختیاری است و خانواده ها می توانند انتخاب کنند که از چه روشی برای آموزش فرزندان شان استفاده کنند.

وی اولویت اصلی آموزش و پرورش را سلامت معلمان و دانش‌آموزان دانسته و تصریح کرد: فراهم کردن بستر آموزشی و محیط امن برای آموزش حضوری می‌تواند از نگرانی خانواده‌ها  بکاهد. در این زمینه ما هر چه خدمات بهتری ارائه دهیم از نگرانی خانواده ها کاسته شده و به آموزش حضوری اعتماد می کنند. در این زمینه تحقق عدالت آموزشی و دسترسی همه دانش آموزان به آموزش از مهمترین مسائل پیش رو در شرایط به وجود آمده است.

سهرابی با بیان اینکه با توجه به محدودیت های موجود آموزش متوقف نشده و همکاران بسیار خوب در حال فعالیت هستند، گفت: در این زمینه پیام ویژه خود را به خانواده ها که در زمینه آموزش کمک حال همه ی ما بودند ابلاغ کرده و تمام تلاشمان را برای افزایش اعتماد خانواده ها خواهیم کرد. هر چقدر خدمات مدارس توسط مدیران و عوامل اجرایی بیشتر و با کیفیت بهتر باشد اولیاء دانش آموزان نیز در امر خدمت رسانی مشارکت بیشتری خواهند داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران در پایان از عملکرد همکاران فرهنگی در این ایام ابراز رضایت کرده و افزود: آنچه را که در سند تحول بنیادین در رابطه با فضیلت های یک مربی، یک معلم و دبیران عنوان شده در فاصله چند ماه در رفتار فرهنگیان ما جلوه گر شده که این الگو و مدال افتخار بر سینه همه فرهنگیان عزیز است.

نظر شما