شناسهٔ خبر: 42708177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جوجه‌کُشی با گاز برای فروش سویا با قیمت بازار آزاد تکذیب شد/احتمال تغییر زمان از سرگیری پرواز‌های ترکیه/واسطه‌های پرنفوذ در کمین بازار فولاد

خبرگزاری میزان-طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص تکذیب جوجه‌کُشی با گاز، احتمال از سر گیری پروازه‌های ترکیه و دلالی در بازار فولاد در خبرگزاری میزان منتشر شده است. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص تکذیب جوجه‌کُشی با گاز، احتمال از سر گیری پروازه‌های ترکیه و دلالی در بازار فولاد در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

جوجه‌کُشی با گاز برای فروش سویا با قیمت بازار آزاد تکذیب شد

نایب رییس کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس ضمن رد کشتار جوجه با گاز به منظور فروش سویا با قیمت بازار آزاد، گفت: طرح این مسئله تنها یک فضاسازی رسانه‌ای است تا به نوعی نقاط ضعف مسئولان در تنظیم بازار از سوی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت پوشانده شود.

واسطه‌های پرنفوذ در کمین بازار فولاد/خارج از بورس شفافیتی در مبادلات نخواهد بود

رییس انجمن تولیدکنندگان فولادگفت: بعید است معاملات محصولات فولادی پس از سال‌ها و این همه مزیت بورس کالا برای تولید کشور، از بورس خارج شود که در صورت این اتفاق شاهد بازگشت واسطه‌های پرنفوذ به معاملات آهن آلات کشور خواهیم بود.

احتمال تغییر زمان از سرگیری پرواز‌های ترکیه/ فعلا بلیط نخرید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بنابر توافقات صورت گرفته ۱۱ مهر ماه زمان از سرگیری پرواز‌های ترکیه اعلام شده بود، اما احتمال تغییر این تاریخ به زمان دیگری بسیار زیاد است.

استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک از طریق بانک مرکزی فراهم شد

بنابر اعلام بانک مرکزی استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی فراهم شده است.

کسب رتبه نخست جهان در اکتشاف نفت وگاز توسط ایران

مدیراکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: در سال ۲۰۱۹ ایران میدان نفتی ارم با ۲.۷ میلیارد بشکه نفت قابل استحصال رتبه اول و میدان نفتی نام آوران با ظرفیت ۲.۲میلیارد بشکه نفت رتبه سوم را کسب کرد.

شاخص به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی بازگشت

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات ۲۹ شهریور ۹۹ با ریزش بیش از ۴ هزار واحدی روبرو شد.

نرخ خرید و فروش ارز در ۲۹ شهریورماه

نرخ خرید و فروش دلار امروز ۲۹ شهریور ۹۹ در صرافی ملی نسبت به روز کاری گذشته روند نزولی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما