شناسهٔ خبر: 42707523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

قلعه‌نویی: میانگین قرارداد بازیکنان گل‌گهر 3 میلیارد است/افراد نابلد وارد فوتبال شده‌اند

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: اهل فن‌های ما خانه نشینند و افراد نابلد وارد فوتبال شده و آن را اداره می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان ضمن تبریک به باشگاه پرسپولیس، درباره افزایش قیمت بازیکنان اظهار داشت: قیمت ها از لحاظ رقمی صعودی بوده اما از لحاظ تورمی افزایشی نداشته است. آیا می‌شود که بازیکنان با این میزان از دستمزدشان خانه دار شوند؟

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما برنامه ریزی های غلطی است که ۲۰ سال در فوتبالمان وجود داشته است. اهل فن های ما خانه نشینند و افراد نابلد وارد فوتبال شده و آن را اداره می‌کنند.

قلعه نویی با اشاره به قانون سقف قرارداد تاکید کرد: در حال حاضر نیز قانون عدم حضور مربیان و بازیکنان خارجی تصویب شده است. این قانون‌ها غیر کارشناسی است؛ اگر قرار است قانونی مصوب شود باید با افراد متخصص آن حوزه مشورت کرد و پس از در نظر گرفتن عواقب آن، تصمیم گیری کنند.

سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان درباره بودجه این تیم گفت: بودجه تیم ما ۴۵ میلیارد تومان است و بر اساس همین بودجه بازیکنان را تقسیم کرده‌ایم. میانگین قرارداد بازیکنان ما به غیر از یک نفر بین دو و نیم تا سه میلیارد تومان است. در سپاهان نیز همین روند را طی کردیم همچنین در سال های گذشته رقم بودجه هایمان حدودا همین میزان بوده است.

وی در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشور در جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: رقم قراردادهای بازیکنان فوتبال نسبت به حقوق کارگران و کارمندان زیاد است اما نسبت به تورم زیاد نیست. امیدواریم که مدیران متخصص بتوانند در فوتبال اثر گذاری کنند.

نظر شما