شناسهٔ خبر: 42707416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت ۴۰ تیم دانش آموزی دختر در مسابقات کشوری مجازی شطرنج

کرج -ایرنا- رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: ۴۰ تیم دانش آموزی دختر در نخستین مسابقات کشوری مجازی شطرنج به رقابت می پردازند.

صاحب‌خبر -

حسین بابویی عصرشنبه درآیین آغاز مسابقات شطرنج غیرحضوری دانش آموزان سراسر کشوربه میزبانی استان البرز درجمع خبرنگاران اظهارداشت: تحرک فعالیت های بدنی و ایجاد روحیه نشاط ازمهمترین اهدف برنامه ها و مسابقات ورزشی است که در فضای مجازی، مدارس و سایر مکان هایی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری آن برای دانش آموزان وجو دارد، دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: دراین دوره ازمسابقات دانش آموزان دختردر دو گروه سنی ۱۴-۱۳ سال در قالب ۱۴ تیم و با حضور ۵۶ ورزشکار و ۱۴ مربی و درگروه سنی ۱۷-۱۶-۱۵ سال تعداد ۲۶ تیم و با حضور ۱۰۴ دانش آموز و ۲۶ مربی شرکت می کنند.

وی یادآورشد: داوری این دوره از مسابقات را داوران بین المللی شطرنج برعهده دارند.

بابویی با بیان اینکه این دوره ازمسابقات زیرنظر تیم فنی مجرب کنترل می شود، ادامه داد: دانش آموزان پس از شرکت در مرحله مقدماتی و کسب امتیاز بالا به مرحله دوم راه می یابند تا برگزیدگان این دوره از مسابقات انتخاب شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزهم گفت: دانش آموزان دختر از ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه و پسران از یکم تا سوم مهرماه ۹۹ به رقابت می پردازند.

فرشید علیزاده افزود: ۱۶۰ ورزشکار دختر با ۴۰ مربی از امروز رقابت تیمی خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: داوران این رقابت کشوری درمرکزآموزشی و رفاهی پیشکسوتان کرج ، فرآیند ارزیابی این رقابت کشوری را درقالب یک تیم فنی تخصصی انجام می دهند.

نظر شما