شناسهٔ خبر: 42707154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -


اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص شایعه توافق با سرمربی جدید
باشگاه استقلال در مورد گمانه‌زنی‌ها با سرمربی جدید این تیم اطلاعیه‌ای صادر کرد. باشگاه استقلال در آستانه دیدار مقابل الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا قراردارد اما متاسفانه شایعات مختلفی درخصوص توافق با سرمربی جدید مطرح شده است. باشگاه استقلال روز گذشته حمایت خود از کادر فنی و بازیکنان را اعلام داشت و بر همدلی و اتحاد برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان تاکید کرد و انتشار چنین شایعاتی جای تعجب دارد. همه تمرکز مجموعه باشگاه استقلال به آرامش و موفقیت در لیگ قهرمانان معطوف شده و از هواداران عزیزمان انتظار داریم به نظرات شخصی و شایعات توجه نکند. از رسانه‌های محترم و هواداران گرامی تقاضا می‌کنیم از بیان شایعات و گمانه‌زنی‌های نادرست خودداری کنند.
4 اردو برای شروع فولاد آسیایی
تیم فولاد چهار اردو پیش از آغاز لیگ برتر در چهار شهر مختلف برگزار خواهد کرد. باشگاه فولادخوزستان با حفظ سعید آذری به عنوان مدیرعامل و جواد نکونام به عنوان سرمربی برای شروع پر قدرت در بیستم حاضر شده است. سعید آذری مدیرعامل فولاد در گفت‌وگویی درخصوص اردوهای تیم فولاد پیش از آغاز لیگ گفت: فولاد یک اردوی چهار روزه در اهواز دارد. نکونام برنامه‌ریزی خود را برای اردو‌ها و تمرینات انجام داده و براساس آن، ما پس از اردوی اهواز، در تهران، اصفهان و کردان کرج هم اردو خواهیم داشت. مدت زمان هرکدام از این اردو‌ها یک هفته یا ۱۰ روزه است. به همین شکل اردو‌های ما ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت به اهواز بازگردیم و فصل جدید را رسما شروع کنیم.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران
*پس از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور و معرفی محمد خرمگاه و علیرضا دهقانی به عنوان دستیار، علی مهاجر و محمدرضا توکلی به عنوان آنالیروز و ادامه فعالیت دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی در کادرفنی جدید این تیم قرار شد یک مشاور فنی باتجربه هم با منصوریان همکاری کند.برهمین اساس حمید علیدوستی و عباس چمنیان به عنوان گزینه‌های حضور در این پست مدنظر منصوریان و مدیران باشگاه تراکتور بودند که به نظر می‌رسد با منتفی شدن حضور علیدوستی شانس فعالیت چمنیان در این سمت بیشتر است.در همین زمینه مذاکرات خوبی با وی انجام شده و در صورت فراهم شدن شرایط، چمنیان در لیگ بیستم به عنوان مشاور منصوریان فعالیت خواهد کرد.
* مهرداد قنبری مدافع چپ پا و تکنیکی سال‌های نه چندان دور ذوب‌آهن، با عقد قراردادی به مدت دوسال به جمع سبزپوشان اصفهان بازگشت.
*علی‌بابایی مهاجم فصل گذشته سپاهان و ایمان باصفا‌هافبک سابق تیم‌ پارس جنوبی جم به ماشین‌‌سازی تبریز پیوستند.
*امید خالدی پس از توافق با مسئولان باشگاه مس رفسنجان با عقد قراردادی به جمع شاگردان محمد ربیعی پیوست.خالدی سابقه بازی در تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد.

نظر شما