شناسهٔ خبر: 42706634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

2 اتفاق عجیب در زندان 2 استان ایران / ماجرای اعتصاب غذای یک زندانی چه بود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، روز گذشته، ادعایی مطرح شد که یک زندانی مشخص در زندان ارومیه اقدام به اعتصاب غذا کرده است. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، ضمن رد اعتصاب یک محکوم در زندان ارومیه،گفت: این فرد به جرم همکاری موثر با گروهک داعش و اقدام علیه امنیت ملی به حبس محکوم شده و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

تکذیب 2 ادعای دروغ دیگر علیه قوه قضاییه

 در روز‌های اخیر رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران که تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی مدیریت می‌شوند، در ادامه پروژه فضاسازی رسانه‌ای علیه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه همه جانبه با فساد و ناامنی، اقدام به انتشار اخبار مجعول و بی‌پایه و اساس می‌کنند.

در همین راستا، روز گذشته، ادعایی مطرح شد که یک زندانی مشخص در زندان ارومیه اقدام به اعتصاب غذا کرده است.

مصطفی حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، ضمن رد اعتصاب یک محکوم در زندان ارومیه، گفت: این فرد به جرم همکاری موثر با گروهک داعش و اقدام علیه امنیت ملی به حبس محکوم شده و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی تاکید کرد: ادعای اعتصاب غذای این محکوم به هیچ عنوان صحت ندارد.

همچنین، ادعا شده است، زندانی دیگری به نام «سالم زند» در زندان زاهدان به علت ابتلا به بیماری کرونا و عدم رسیدگی به وضعیت جسمانی او فوت کرده است.

سلیمانی مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان درباره ادعای مطرح شده گفت: این فرد که به جرم جاسوسی به نفع دولت بیگانه، محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت است، نه به بیماری کرونا مبتلا شده و نه فوت کرده است.

وی افزود: زندانی مورد ادعا، به علت بیماری دیگری که پیشتر به آن مبتلا بوده از چند هفته قبل به بیمارستان اعزام شده و هم اکنون مراحل درمان وی در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

نظر شما