شناسهٔ خبر: 42706594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

۶۰۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه قائم ال محمد(عج)از برگزاری ۶۰۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان سرهنگ پاسدار منصور شوقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.
وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود ادامه داد: ۴۰ عنوان برنامه در سپاه قائم (عج) شهرستان سمنان، ۸۰ عنوان برنامه در سپاه شاهرود، ۵۰ عنوان برنامه در سپاه دامغان،۳۵ عنوان برنامه در سپاه گرمسار، ۲۳ عنوان برنامه در شهرستان مهدیشهر، ۲۰ عنوان برنامه در سپاه میامی،۵۰ عنوان برنامهدر سپاه سرخه، و ۱۲ عنوان برنامه در سپاه آرادان برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰۰ عنوان برنامه به همت سپاه استان سمنان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره بر اینکه ۱۳ عنوان برنامه شاخص استانی است گفت: رونمایی از تندیس شهیده صدیقه رودباری که امسال به عنوان شهید شاخص کشوری سال ۹۹ انتخاب شده، رونمایی از کتاب"سر قولم هستم"که دربرگیرنده خاطرات مادر این شهیده است، رونمایی از فیلم کوتاه قرار، فیلم مستند شهید سراج، فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای روجا، رونمایی از نخستین اپلیکیشن شهدای مدافع حرم، تجلیل از ۴۳ هزار رزمنده، سپاهی و بسیجی استان، جشنواره تولیدات هنری، یادواره‌های شهدا، اجرای تئاتر، سرود خیابانی، اعزام نمادین رزمندگان و... از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.
وی خاطرنشان کرد: پنج هزار بسته لوازم‌التحریر و بسته معیشتی نیز در سراسر استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
شوقانی با بیان اینکه دفاع مقدس دستاورد‌های بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته خاطرنشان کرد: حفظ و تثبت انقلاب اسلامی، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، صدور انقلاب اسلامی به عنوان یکی از آرمان‌های انقلاب، تقویت فرهنگ ساده‌زیستی و روحیه جهادی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، شکوفایی استعداد‌ها و فعلیت‌بخشی به آن‌ها و باور به شعار "ما می‌توانیم" و "ما قوی هستیم" و ... از جمله دستاورد‌های سال‌های دفاع مقدس است.
جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه کشور با دشواری‌هایی در برخی حوزه‌ها و از جمله در حوزه اقتصادی روبرو است افزود: با وجود این دشواری‌ها که متاثر از تحریم‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه است، اما امید به آینده در نسل جوان و انقلابی نویدبخش ارائه یک مدل مدیریتی درون‌گرا در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می‌تواند همچون دوران دفاع مقدس ما را به پیروزی برساند.
وی از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس در میادین اصلی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: یادواره شهدای گمنام استان، رونمایی از تندیش شهید شاخص استان در مهدیشهر، دو مسابقه کتابخوانی با معرفی دو کتاب "شهید دانشگر-شهید شاخص جوان مومن انقلابی و کتاب راه بی‌پایان در خصوص شهید سردار سلیمانی، ارتباط تصویری رزمندگان استان با حسینیه امام و استماع بیانات رهبری معظم انقلاب که جایگزین مراسم هر ساله رژه در هفته دفاع مقدس شده و... از دیگر برنامه‌های سپاه استان در این هفته است.
وی همچنین از تبیین عملیات ثامن الائمه در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های شاخص سپاه استان در این هفته است
جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان از تجلیل از خبرنگاران دوران دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: تجلیل از زنان ایثارگر و جهادی استان، ویژه برنامه شیرزنان کویر و اهدای خون زنان بسیجی، برپایی نمایشگاه‌های عکس، مسابقات فرهنگی و هنری و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان است.

نظر شما