شناسهٔ خبر: 42703930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا | مثلث رعب آور السد، عصای دست ژاوی

علیرضا هاشمی

مثلث گلزنی السدی ها حالا در لیگ قهرمانان آسیا هم می درخشد

صاحب‌خبر -

بازیکنان خطرناک السد این روزها با بالاترین میزان اثرگذاری برای این تیم به میدان می روند و عصای دست ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.

به گزارش طرفداری، السدی ها در حالی در این بازی ها به دنبال برتری و صعود به مرحله بعدی هستند که قهرمانی لیگ ستارگان قطر را از دست دادند و حالا به دنبال موفقیت در آسیا هستند.

بغداد بونجاح، سانتی کازورلا و اکرم عفیف سه ضلع مثلث رعب آور السدی ها هستند که در همین دو بازی اخیر این تیم برابر العین توانستند بیشتر حملات را روی دروازه این تیم شکل دهند. السدی ها در دو بازی اخیر خود توانستند 7 بار دروازه العین را باز کنند که شش گل و 3 پاس گل آن توسط این سه بازیکن به ثبت رسیده است.

بغداد بونجاح بغداد بونجاح

بغداد بونجاح، مهاجم 28 ساله و الجزایری السدی ها در این دو دیدار توانسته 3 بار دروازه العین امارات را باز کند و 1 بار نیز برای تیمش گل سازی کند.

سانتی کازورلا سانتی کازورلا

سانتی کازورلا، بازیکن سابق آرسنالی ها در ماه های اخیر توانسته ستاره بی چون و چرای السدی ها باشد. او در دو بازی اخیر پس از آغاز دور جدید بازی های لیگ قهرمانان آسیا توانست 1 بار دروازه العین را باز کند و 2 بار نیز با پاس های خود، شرایط را برای گلزنی دیگر بازیکنان مهیا کند.

اکرم عفیف اکرم عفیف

اکرم عفیف نیز سومین ضلع این مثلث محسوب می شود. بهترین گل ساز جام ملت های آسیا که نقش مهمی در قهرمانی قطری ها در آن بازی ها داشت، در هفته اخیر دو بار توانست دروازه العینی ها را باز کند.

به این ترتیب سه مهره تاثیرگذار السد در کنار برخی بازیکنان خوبی که در این تیم حضور دارند، برنامه های ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا را در بهترین حالت به پیش می برند.

آن ها حالا به دنبال این هستند تا بتوانند در دیدار بعدی برابر النصر عربستان، باعث پیروزی السدی ها شوند. آن ها بازیکنان خوبی همچون نام تائه هی ، هافبک کره ای را در کنار خود می بینند که در بازی های اخیر دو پاس گل به ثبت رسانده است.

همچنین بخوانید:

  •  

 

نظر شما