شناسهٔ خبر: 42703250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انصراف الوحده، به سود استقلال شد یا به ضرر؟

خبرگزاری میزان-انصراف تیم فوتبال الوحده امارات، همگروه تیم استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، برای آبی‌پوشان مانند یک تیغ دو لبه است. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال ایران فردا شب (یکشنبه) در حالی به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت که با توجه برد حریفش مقابل الاهلی، شرایط گروه A رقابت‌ها بسیار پیچیده شده است. هرچند برخی معتقدند انصراف الوحده امارات از این گروه، راه استقلال را برای صعود هموارتر می‌کند، اما واقعیت این است که نبود الوحده، شرایط را برای شاگردان مجید نامجومطلق پیچیده‌تر می‌کند.

در حال حاضر الاهلی عربستان با ۶ امتیاز اول است و الشرطه با چهار امتیاز دوم و استقلال تنها با یک امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. آبی‌پوشان ایران این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل الشرطه، با این تیم هم‌امتیاز شود. با توجه به اینکه در آسیا، اگر امتیاز دو تیم مساوی شود، نتیجه بازی رو در رو تیم‌ها ملاک برتری آنها نسبت به یکدیگر است، استقلال این شانس را دارد تا با پیروزی مقابل الشرطه، ۴ امتیازی شده و در صورت هم‌امتیازی با این تیم عراقی به عنوان تیم دوم گروه صعود کند.

در سوی دیگر استقلال می‌تواند با پیروزی مقابل الاهلی، حتی به عنوان تیم صدرنشین گروه هم به مرحله بعدی صعود کند. مشکل استقلال مقابل الشرطه این است که آبی‌پوشان تاکنون مقابل این تیم به پیروزی نرسیده‌اند و در سه بازی قبلی با آنها، دو بار به تساوی رسیده‌اند و یک با هم طعم تلخ شکست را چشیده‌‎اند. خبر خوب اما برای نامجومطلق و شاگردانش این است که آنها علی کریمی را هم در جمع خود می‌بینند و از طرفی، مصدومیت محمد قاسم مهاجم ملی‌پوش الشرطه در بازی مقابل الاهلی عربستان تشدید شده و این بازیکن قطعا دیدار فردا شب برابر استقلال را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما