شناسهٔ خبر: 42702890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ شروع فصل جدید لالیگا برای مدافع عنوان قهرمانی / پیش بازی

پویا نیّری وند

رئال سوسیداد یکشنبه شب در چارچوب فصل 2020/21 لالیگا میزبان رئال مادرید خواهد بود.

صاحب‌خبر -

رئال مادرید با اختلاف 5 امتیازی نسبت به بارسلونا، قهرمان فصل 2019/20 لالیگا شد اما هنوز فصل جدید را شروع نکرده، در حالیکه رئال سوسیداد در بازی هفته اول مقابل رئال وایادولید به تساوی دست یافته و فصل گذشته هم با قرار گرفتن در جایگاه ششم، سهمیه لیگ اروپا را دریافت کرد.

اطلاعات بازی رئال سوسیداد - رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: یکشنبه | 30 اردیبهشت 1399
  • زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه رئال آرنا | سن سباستین

پیش بازی

به گزارش طرفداری، رئال سوسیداد فصل گذشته با 16 برد، 8 تساوی و 14 شکست، فصل را با 56 امتیاز در جایگاه ششم و با 14 امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم جدول، یعنی سویا به پایان رساند به پایان رساند که برای کسب سهمیه لیگ اروپا کافی بود.

تیم ایمانول آگوئاسیل هم به مانند خیلی از تیم ها تابستان آرامی را سپری کرد و و تنها دستاورد آنها جذب داوید سیلوای با تجربه در قبال از دست دادن مارتین اودگارد بود که به رئال مادرید برگشت. سوسیداد در بازی نخست خود مقابل ویادولید به تساوی 1-1 دست یافته اما با توجه به آمار دو پیروزی در 4 بازی اخیر لالیگا مقابل رئال مادرید، امیدهای زیادی به این مسابقه دارند؛ هرچند که تیم زیدان  فصل گذشته بعد از قرنطینه سوسیداد را 2-1 شکست داد.

در مقابل رئال مادریدی قرار دارد که هیچ فعالیت خاصی در زمینه نقل و انتقالات و خرید بازیکن نداشت و  در واقع همان تیم فصل گذشته را در اختیار دارد و تنها چند بازیکن مازاد خود را به فروش رسانده تا ترکیب کوچک تری داشته باشد. به این ترتیب دیگر خبری از گرت بیل، هامس رودریگز و حتی براهیم دیاز نخواهد بود.

رئال مادرید امسال امیدوار به ظهور تعدادی بازیکن جوان و مستعد در ترکیب تیمش است و از طرفی امیدوار است تا ادن هازارد بالاخره خود واقعی اش را بعد از 12 ماه سخت در این باشگاه نشان دهد.

  • رئال سوسیداد در این دیدار آسیر ایارامندی را در اختیار نخواهد داشت و حضور ویلیان ژوزه هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. داوید سیلوا هم که به ویروس کرونا مبتلا شده بود هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.
  • در رئال مادرید هم ادن هازارد، لوکاس وازکز، ایسکو و مارکو آسنسیو به همراه ماریانو دیاز غایب خواهند بود. ادر میلیتائو هم در بازی دوستانه مقابل ختافه از ناحیه عضله ران احساس ناراحتی کرده و حضورش در این مسابقه مبهم است.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored

3-2

 

نظر شما