شناسهٔ خبر: 42702174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رقابت‌های لیگ برتر؛

دیدارهای جذاب هفته سوم لیگ برتر والیبال در اصفهان و ورامین

هفته سوم لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که دیدار دو تیم شهرداری ورامین و شهداب یزد از بازی‌های جذاب و دیدنی این هفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای قزوین، اراک، ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان و سیرجان پیگیری خواهد شد.

تیم شهرداری ورامین این هفته میزبان شهداب یزد است. این دو تیم درحالی برابر هم قرار می‌گیرند که کادر فنی فصل گذشته شهرداری ورامین، امسال هدایت یزدی‌ها را در لیگ برتر برعهده گرفته‌اند و به همین خاطر رویارویی محمدعمده غیاثی سرمربی و محمدحسین نجاتی مربی شهداب یزد با تیم سابقشان، جذابیت این دیدار را بالا خواهد برد.

این هفته دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل هم دیدنی خواهد بود. فولاد مبارکه سپاهان که با ۲ برد و ۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قراردارد، تیم با برنامه‌ای است که هدایت آن را رحمان محمدی‌راد برعهده دارد. در طرف مقابل، بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل بارها ثابت کرده که تیم‌های تحت هدایتش حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. از این رو تقابل عطایی و محمدی‌راد هم در نوع خود دیدنی است.

تیم هورسان رامسر در هفته سوم لیگ برتر استراحت دارد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما